پیروزی پرگل مدعیان مقابل رقبا

هفته چهارم لیگ‌برتر هندبال بانوان روز گذشته با برگزاری چهار دیدار در شهرهای بافق، لارستان، تهران و ملایر پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته چهارم لیگ‌برتر هندبال بانوان روز گذشته _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ با برگزاری چهار دیدار در شهرهای بافق، لارستان، تهران و ملایر پیگیری شد که تیم‌های شهید چمران لارستان، رایزکو تهران، سنگ‌آهن بافق و فولاد مبارکه سپاهان موفق به کسب پیروزی مقابل رقیبان خود شدند.

سنگ‌آهن بافق - نامی‌نو اصفهان

در یکی از دیدار هفته چهارم لیگ‌برتر هندبال بانوان نامی‌نو اصفهان در بافق به مصاف سنگ‌آهن بافق رفت، تیم سنگ‌آهن از ابتدا موفق شد بازی را مالکانه به سود خود پیش ببرد و در نهایت در نیمه نخست با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ راهی رختکن شد. در نیمه دوم این دیدار، نامی‌نو باز هم نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و در نهایت با اختلاف بیشتر و با نتیجه ۳۸ بر ۱۹ نتیجه را واگذار کرد.

پیروزی پرگل مدعیان مقابل رقبا

رایزکو تهران - زاگرس جنوبی کازرون

دیگر دیدار این هفته با جدال رایزکو تهران و زاگرس جنوبی کازرون در پایتخت پیگیری شد، این جدال پرگل با برتری رایزکو تهران در نیمه نخست بازی به پایان رسید و تنها نماینده پایتخت موفق شد با اختلاف ۱۳ گل پیروز نیمه نخست شود و زمین را ترک کند. در دومین نیمه این دیدار پایتخت‌نشینان عملکرد قبلی خود را ادامه دادند و در نهایت موفق شدند با نتیجه ۴۰ بر ۲۶ پیروز میدان باشند.

شهید چمران لارستان - نفت‌وگاز گچساران

در دیگر دیدار هفته چهارم لیگ‌برتر هندبال شهید چمران لارستان میزبان نفت‌وگاز گچساران بود، این جدال نزدیک و پایاپای پیش رفت و لارستانی‌ها موفق شدند در دقایق پایانی نیمه ابتدایی این بازی با اختلاف سه گل پیروز شوند. در نیمه دوم این جدال فشار را روی تیم حریف بیشتر کردند و موفق شدند در پایان با اختلاف شش گل و با نتیجه ۲۴ بر ۱۸ فاتح این جدال باشند.

پیروزی پرگل مدعیان مقابل رقبا

غدیر ملایر - فولاد مبارکه سپاهان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته چهارم غدیر ملایر در خانه خود با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به رقابت پرداخت، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ابتدا بازی را پرفشار آغاز کرد و توانست با اختلاف ۹ گل در نیمه نخست بازی، پیروز به رختکن رود. در نیمه دوم نیز فشار روی تیم غدیر ملایر بیشتر شد و سپاهانی‌ها توانستند حریف را با اختلاف ۱۸ گل و با نتیجه ۳۸ بر ۲۰ در خانه خود شکست دهند.

نتایج کامل هفته چهارم لیگ‌برتر هندبال بانوان

  • سنگ‌آهن بافق ۳۸ - نامی‌نو اصفهان ۱۹
  • رایزکو تهران ۴۰ - زاگرس جنوبی کازرون ۲۶
  • شهید چمران لارستان ۲۴ - نفت‌وگاز گچساران ۱۸
  • غدیر ملایر ۲۰ - فولاد مبارکه سپاهان ۳۸

جدول هفته چهارم لیگ‌برتر هندبال بانوان

پیروزی پرگل مدعیان مقابل رقبا

کد خبر 801967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.