افتتاح نخستین مجموعه هدایای دیپلماتیک در نمایشگاه اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نخستین مجموعه هدایای دیپلماتیک در نمایشگاه اصفهان با حضور محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور افتتاح شد.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان با همکاری و هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان بخشی از هدایای دیپلماتیک وزارت امور خارجه را در مجموعه‌ای با عنوان دروازه ملل (توسعه روابط، توسعه تجارت) در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های استان اصفهان صبح امروز افتتاح کرد.

وی افزود: در این مجموعه تعداد ۵۸ عدد از هدایای دیپلماتیک اهدایی به وزیر امور خارجه کشورمان از مقامات سیاسی ۴۶ کشور از پنج قاره به نمایش گذاشته شده است.

افتتاح نخستین مجموعه هدایای دیپلماتیک در نمایشگاه اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: با توجه به نقش دیپلماسی در ایجاد همگرایی و خلق آینده بهتر، روشن‌تر و امیدبخش تر برای ملت‌ها، شرکت نمایشگاه اصفهان شعار " نمایشگاه، ابزاری جامع، چابک و شفاف برای دیپلماسی" را برای مجموعه دروازه ملل در نظر گرفته است و سعی دارد با معرفی هدایای دیپلماتیک به مهمانان داخلی و خارجی، معرف بیش از پیش نقش دیپلماسی در توسعه همه‌جانبه روابط میان ملت‌ها و کشورها باشد.

طحانیان ادامه داد: این مجموعه هدایای وزارت امور خارجه به نمایشگاه استان اصفهان است که اولین آن توسط دکتر ظریف انجام شده و امیدواریم شاهد هدایای دیگر در دوره وزارت آقای دکتر عراقچی نیز باشیم.

افتتاح نخستین مجموعه هدایای دیپلماتیک در نمایشگاه اصفهان

وی اظهارداشت: شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک با اضافه کردن سایر هدایای دیپلماتیک از وزارت امور خارجه، ضمن توسعه مجموعه و تبدیل آن به موزه بین‌الملل، نخستین موزه صنعت نمایشگاه کشور را نیز راه‌اندازی و افتتاح کند.

کد خبر 801894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.