جبهه مقاومت خستگی‌ناپذیر است

امام‌ جمعه خمینی‌ شهر گفت: اگرچه عملیات‌های رژیم صهیونیستی علیه مقاومت ناخوشایند است اما به گفته خودشان تاکتیکی بوده و نمی‌تواند شکست استراتژیکی را جبران کند و مقاومت خستگی‌ناپذیر است و اسرائیل کودکانی رابرای مقابله با خودش رشد می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدحسین محمودآبادی ظهر امروز _جمعه بیست و هفتم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان، یحیی السنوار و دیگر شهدای مقاومت، اظهار کرد: فرماندهان شهید مقاومت که در این ۲ ماه اخیر به شهادت رسیدند، افراد والا مقامی بودند که اگر زندگی تک‌تک آنها را بررسی کنیم، هرکدامشان بالای ۳۰ سال سابقه مبارزه با دشمن قسم خورده که قرآن می‌گوید دشمن ما است را داشتند.

وی افزود: وجه مشترک و ویژگی برجسته تمام شهدا، خلوص، برای خدا کار کردن، تسلیم دشمن نشدن، مقاومت و ایستادگی و ولایت‌پذیری است و همگی از قبل شهادت خود را خبر داده بودند.

امام‌جمعه خمینی‌شهر با اشاره به تفسیر آیه ۱۰۴ سوره نساء خاطرنشان کرد: هرکدام از شهدا با رفتنشان داغی برجایی می‌گذارند وسرمایه‌ای از دستمان می‌رود، اما نباید در مقابل دشمن سست شویم چون انسان‌ها خوب و بدشان رفتنی هستند و ما نباید در مقابل دشمن سست شویم بلکه باید وظیفه خود را برای رفتن و مقابله با دشمن، کمک‌های مالی، جهاد تبیین و امثال آن انجام دهیم.

محمودآبادی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت‌های پی در پی و برنامه‌ریزی شده مثل شهادت فرماندهان، انفجار پیجرها که بسیاری شهید و جانباز شدند، تقویت روحی پیدا کردند، اما بعد از آن آرام ننشستن حزب‌الله، افزایش ضربات و اجرای وعده صادق ۲ به آنها ضربه بسیار محکمی وارد کرد به لطف خداوند ایران هم قدرتمند و روش مبارزه با دشمن را بلد شده است.

وی تاکید کرد: اگر چه در ظاهر اعتراف نمی‌کنند اما وارد کردن سیستم‌های دفاعی جدید از آمریکا نشان می‌دهند گنبد آهنین نبوده بلکه گنبد شیشه‌ای بوده است و در عمل شکست خورده‌اند.

امام جمعه خمینی‌شهر عنوان کرد: اقدام شجاعانه رهبری در جمعه نصر، یأس و ناامیدی برای دشمن ایجاد کرده و ثابت کرد که ما هم ایستاده‌ایم.

محمودآبادی خون شهدای مقاومت را بیدار کننده و فراموش ناشدنی دانست و افزود: اگرچه عملیات‌های رژیم صهیونیستی علیه مقاومت ناخوشایند است، اما به گفته خودشان تاکتیکی و کوتاه‌مدت بوده ولی نمی‌تواند شکست استراتژیکی را جبران کند؛ مقاومت خستگی‌ناپذیر است، اسرائیل کودکانی را برای مقابله با خودش رشد می‌دهد.

وی ضمن تشکر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای غزه اظهار کرد: باید ثابت کنیم در جبهه حق هستیم و اعلام کنیم به یاری خداوند ما در مقابل جبهه باطل بی‌تفاوت نبودیم.

کد خبر 801881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.