مصدوم و فوت شدن ۴ نفر در پی تصادف دو خودرو در خمینی‌شهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از مصدوم و فوت شدن چهار نفر در پی تصادف دو خودرو در خمینی‌شهر خبر داد.

حجت‌الله کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۹ امروز _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ تصادف خودروی پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودروی پراید و محبوسی سرنشینان در خودرو واقع در بلوار باغبان به مرکز فرماندهی آتش نشانی گزارش شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های یک و دو عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ به همراه دو سرنشین پس از انحراف و برخورد با یک دستگاه خودروی پراید در لاین روبه‌رو در خودرو محبوس شده بودند که بلافاصله اکیپ اعزامی پس از رسیدن در صحنه و با استفاده از تجهیزات نجات و دستگاه‌های هیدرولیک آزادسازی سرنشینان محبوس شده انجام شد، اما در این حادثه به دلیل شدت جراحات وارده به دو سرنشین خودرو ۲۰۶ که دو جوان ۲۹ ساله بودند، در دم جان باختند و سرنشینان خودروی پراید که یک زن و مرد ۴۲ ساله بودن پس از رهاسازی تحویل عوامل اورژانس شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: دو فوتی حادثه پس از رهاسازی و تأیید عوامل اورژانس، تحویل عوامل نیروهای انتظامی شدند و نیروهای آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی کامل، محل را تحویل عوامل انتظامی دادند.

کد خبر 801850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.