امام جمعه لیدر هیچ حزبی نیست

نماینده سابق ولی فقیه در استان زنجان گفت: به نظر من امام جمعه لیدر حزب نیست و من در این مسؤلیت فقط یک خط آن‌هم ولایت فقیه را قبول دارم.

به گزارش خبر نگار ایمنا، آیت‌الله علی خاتمی امروز بیست و هفتم مهر ماه در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه اظهار کرد: خیریه‌های بسیاری در استان زنجان وجود دارد و مردم استان در کمک‌های مومنانه و انجام کارهای خیر همیشه پیش قدم بوده‌اند.

وی افزود: تا امروز آنچه از دستم برمی‌آمد برای زنجان انجام داده‌ام و از این بابت منتی بر شخصی نیست.

نماینده سابق ولی فقیه در استان زنجان گفت: به نظر من امام جمعه لیدر حزب نیست و من در این مسؤلیت فقط یک خط آن‌هم ولایت فقیه را قبول دارم.

وی افزود: تمام مدتی که در اینجا بودم تاکید کردم که دفتر من شعبه‌ای از دفتر رهبر انقلاب است و در این مدت در هیچ عزل و نصبی دخالت نکردم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه من زمان آمدن به زنجان کسی را با خود نیاوردم که الان با خودم ببرم و نیروهای دفتر همان است که قبلاً بود، گفت: نیروهای من همان کسانی هستند که به نماز جمعه می‌آیند و در راهپیمایی‌ها من را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی اوقات ۱۴ ساعت سرپا بودم و در توجه به جوانان و دانش‌آموزان بسیار با علاقه کار می‌کردم، گفت: روزهای خوب من زمانی بود که با دانش‌آموزان نماز می‌خواندم.

نماینده سابق ولی فقیه در استان زنجان گفت: اگر قصوری بوده از خدا طلب حلالیت و از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: تمام سعی من در این مدت آن بوده که جایگاه نماز جمعه را در حوزه‌های مختلف حفظ کنم و به همین خاطر در نماز جمعه کسی را بالا نبردم و کسی را تخریب نکردم.

کد خبر 801807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.