بازیکنان جوان شمس‌آذر به تشویق هواداران نیاز دارند

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: تیم ما بازیکنان شایسته و جوانی دارد که نیازمند تشویق تماشاچیان و هواداران برای کسب انگیزه هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی امشب _پنج‌شنبه بیست‌وششم مهر_ در نشست خبری بعد از بازی با تیم هوادار تهران در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی با هوادار را خوب شروع کردیم و به همین خاطر زود هم به گل رسیدیم و می‌توانستیم با تداوم حملات به گل دوم برسیم، اما بازیکنان ما با گل زودهنگامی که زدند، بازی را خیلی‌راحت تصور کردند.

وی اضافه کرد: تیم هوادار در این بازی از جان و دل مایه گذاشت تا در جدول سقوط نکند و با توجه به نزدیکی هر دو تیم در جدول این بازی یک بازی شش‌امتیازی بود که می‌توانست ما در جدول از تیم هوادار خیلی جلو بیندازد.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر با اشاره به انگیزه و تلاش مضاعف تیم هوادار بعد از دریافت گل گفت: بازیکنان هوادار با همین تلاش سوار بازی شدند و در ادامه هم توانستند به گل تساوی هم برسند و بنابراین نیمه نخست را خیلی بد تمام کردیم.

دقیقی افزود: در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و با تعویض‌هایی که در زمین بازی انجام دادیم، نبض بازی را در دست گرفته و موقعیت‌های متعدد کسب کردیم، اما تیم حریف در یک تک‌موقعیت و روی ارسال توانست به گل برسد.

وی ادامه داد: استفاده از کمک‌داور ویدئویی از قزوین شروع شد، هرچند استفاده از آن نیز بیشتر به ضرر تیم شمس‌آذر بود، اما در چنین بازی‌هایی که امتیاز برای هر ۲ تیم حساس است، باید استفاده شود.

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین با بیان اینکه تیم تحت هدایتش به حمایت بیشتر هواداران و ورزش‌دوستان قزوینی نیاز دارد، گفت: تیم ما بازیکنان شایسته و جوانی دارد که نیازمند تشویق تماشاچیان و هواداران برای کسب انگیزه هستند.

کد خبر 801756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.