مطالبات شهرداری سنندج از ادارات مختلف را پیگیری خواهم کرد

استاندار کردستان گفت: مطالبات شهرداری سنندج از ادارات مختلف را پیگیری خواهم کرد و با مدیران ادارات رایزنی‌های لازم را برای حل مشکلات شهرداری انجام می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آرش زره‌تن لهونی، امشب _پنجشنبه بیست‌وششم مهر_ در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار سنندج با استاندار کردستان اظهار کرد: یکی از افتخارات زندگی من این است که در مقطعی عضو شورای شهر سنندج بوده‌ام و با گذشت ۲۲ سال از آن زمان، هنوز تعلق خاطر به شورای شهر و مردم شهر سنندج دارم.

وی افزود: سنندج، شهری فرهنگی بوده و دارای مردم با فرهنگ و تمدن و تاریخ غنی است که باید وضعیت آنها بهتر از حال حاضر باشد.

استاندار کردستان ادامه داد: شهر سنندج پیشانی استان است و ما باید همه برای شهر سنندج کار کنیم و برای حل مسائل و مشکلات آن مرتب باید با یکدیگر جلسه بگذاریم و پیگیری کنیم.

زره‌تن لهونی اضافه کرد: بنده برای شهر سنندج برنامه دارم و در حد توان از لحاظ مالی نیز از این شهر حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: باید چندین پروژه را برای شهر سنندج تعریف کنیم و به پیش ببریم تا وضعیت این شهر در سال آینده بهتر از حال حاضر باشد و مردم وضعیت بهتر را احساس کنند.

استاندار کردستان همچنین بر بازسازی روکش آسفالت معابر سطح شهر سنندج تاکید کرد و گفت: سیما و منظر شهر سنندج باید بهتر شود.

زره‌تن لهونی افزود: مطالبات شهرداری از ادارات مختلف را هم پیگیری خواهم کرد و با مدیران ادارات از جمله اداراتی همچون اوقاف و امور خیریه و راه و شهرسازی رایزنی‌های لازم را برای حل مشکلات شهرداری انجام می‌دهم.

وی تاکید کرد: لازمه حل مشکلات شهر سنندج هماهنگی کامل بین اعضای شورا و شهرداری با استانداری است تا کارها بهتر به پیش برود.

استاندار کردستان در پایان به اعضای شورای شهر سنندج قول داد که در ساختمان شورای شهر حضور خواهد یافت و در آنجا جلسه خواهد گذاشت.

کد خبر 801751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.