ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان از فردا ۲۸ مهر تغییر می‌کند

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تغییرات زمان طلوع و غروب آفتاب و هماهنگی با ارائه‌دهندگان خدمات، ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان از فردا (شنبه) تغییر می‌کند.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به تغییرات زمان طلوع و غروب آفتاب، زمان‌بندی حضور بازدیدکنندگان از مراکز گردشگری ناژوان و هم‌اندیشی با ارائه‌دهندگان خدمات، همچنین کنترل زمان‌بندی ارائه خدمات در سال‌های گذشته، ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان از فردا _شنبه بیست‌وهشتم مهر_ تغییر می‌کند.

وی افزود: مرکز گردشگری باغ پرندگان و غرفه‌های ارائه‌دهنده خدمات در این مجموعه از ساعت ۸:۰۰ تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب، مرکز گردشگری گیاهان گرمسیری از ۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰، مرکز گردشگری خزندگان از ۸:۰۰ تا ۱۹:۳۰، مرکز گردشگری آکواریوم از ۸:۳۰ تا ۲۰:۰۰ و باغ نورانی گل رز از غروب آفتاب تا ساعت ۲۲:۰۰ فعال خواهد بود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: مجموعه‌های تفریحی نظیر قطار شادی از ۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰، درشکه از ۹:۰۰ تا ۱۹:۰۰ و اسب‌سواری از ۹:۰۰ تا ۲۰:۰۰ فعالیت خواهند داشت.

قائلی ادامه داد: فروش بلیت در تمام مراکز، به استثنای باغ پرندگان، تا نیم‌ساعت قبل از پایان فعالیت‌ها انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام مراکز ارائه‌دهنده خدمات غذایی و تغذیه‌ای در ناژوان بر اساس زمان اعلام‌شده از سوی اداره نظارت بر اماکن فراجا یا دستگاه‌های ذی‌ربط تا ساعت ۲۳:۰۰ فعال هستند.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مخاطبان این مجموعه از خانواده‌ها و مراکز آموزشی و مدارس هستند، عنوان کرد: امیدواریم همکاری و عملکرد همکاران مدیریت ناژوان زمینه‌ساز ارائه خدماتی شایسته و منجر به ثبت خاطراتی ماندگار، جذاب و پرنشاط برای بازدیدکنندگان از مراکز گردشگری و پهنه پارک طبیعی ناژوان باشد.

کد خبر 801709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.