تجلیل رهبر معظم انقلاب از پایبندی و استقامت فرزند امام در خط امام (ره)

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت مراسم تکریم خانم مصطفوی رئیس هیئت امنا جمعیت دفاع از ملّت فلسطین، از استقامت و پایبندی صبیه مکرم حضرت امام خمینی (ره) به خط و راه پیشوای عظیم‌الشأن تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت مراسم تکریم سرکار خانم مصطفوی رئیس هیئت امنا جمعیت دفاع از ملّت فلسطین، از استقامت و پایبندی صبیه مکرم حضرت امام خمینی (ره) به خط و راه پیشوای عظیم‌الشأن تجلیل کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

بزرگداشت و تکریم سرکار خانم مصطفوی، صبیه‌ی مکرّم حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رضوان‌الله‌علیه، کاری شایسته و بسزا است.

این بانوی گرامی با توانمندی و استقامتی که از فرزندِ آن پدر عالیمقام انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام و پیشوای عظیم‌الشأن راحل نشان دادند و در همان راه و همان جهت گام برداشتند؛ که یک نمونه‌ی آن تشکیل و هدایت انجمن دفاع از فلسطین است.

از خداوند متعال سلامت و دوام توفیقات این بانوی مکرّمه را مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای ۱۴۰۳/۷/۲۴»

به گزارش ایمنا، اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در پاسداشت مقام شهدای راه قدس شهید سیدحسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و تکریم خادم قدس خانم دکتر مصطفوی صبیه مکرم حضرت امام خمینی (ره) و رئیس هیأت امنا جمعیت دفاع از ملت فلسطین، ۲۶ مهرماه در حرم مطهر رضوی برگزار شده است.

کد خبر 801677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.