مچ‌اندازی مس و سپاهان/ تقابل بالانشینان در ایستگاه چهارم

هفته چهارم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته چهارم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان فردا _جمعه بیست‌وهفتم مهر _ با پیگیری چهار دیدار برگزار خواهد شد.

ملی حفاری ایران_ نفت امیدیه

در نخستین تقابل از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان تیم‌های ملی حفاری ایران و نفت امیدیه از ساعت ۱۱ برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

این جدال در شرایطی برگزار می‌شود که نفت امیدیه در تقابل‌های گذشته خود با یک پیروزی و یک شکست موفق به کسب سه امتیاز شده و در حال حاضر جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص داده است.

ملی‌حفاری ایران نیز در هفته‌های گذشته با دو تساوی و یک شکست موفق به کسب دو امتیاز و حضور در جایگاه هشتم جدول مسابقات شده است.

رایزکو صفادشت _ فولاد هرمزگان

در دیگر تقابل هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان دو تیم رایزکو صفادشت و فولاد هرمزگان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

این دو تیم در حالی آماده رویارویی با یکدیگر می‌شوند که رایزکو صفادشت در هفته‌های گذشته با یک پیروزی و یک شکست موفق به کسب سه امتیاز شده و جایگاه چهارم جدول را از آن خود کرده است.

فولاد هرمزگان نیز در سه تقابل گذشته خود با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست موفق به کسب چهار امتیاز شده است و در حال حاضر در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

مچ‌اندازی مس و سپاهان/ تقابل بالانشینان در ایستگاه چهارم

مس رفسنجان _ سپاهان

در سومین مصاف از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر زنان شاهد رویارویی دو تیم مس رفسنجان و سپاهان خواهیم بود، این دو تیم که امروز مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت وضعیت مشابهی را در لیگ برتر تجربه می‌کنند.

مس رفسنجان در هفته‌های گذشته با یک پیروزی و دو شکست موفق به کسب سه امتیاز و حضور در جایگاه ششم جدول شده است.

بانوان طلایی پوش نیز در تقابل‌های گذشته خود با یک پیروزی و یک شکست موفق به کسب سه امتیاز و حضور در جایگاه هفتم جدول شده‌اند.

سایپا _ پالایش نفت آبادان

در آخرین بازی از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان دو تیم سایپا و پالایش نفت از ساعت ۱۱ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سایپا در سه هفته گذشته برابر رقبای خود به پیروزی رسیده است و در حال حاضر با ۹ امتیاز صدرنشین جدول مسابقات به شمار می‌رود.

پالایش نفت آبادان نیز با دو پیروزی و یک شکست موفق به کسب هفت امتیاز و حضور در جایگاه دوم جدول شده است.

کد خبر 801552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.