۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی ماشین‌آلات خدمات موتوری اصفهان نیاز داریم

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: برای نوسازی ماشین‌آلات فرسوده این سازمان و ارتقای سطح خدمات به میزان قابل قبول، به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم به مجموعه شهر و شهروندان خدمات لازم را ارائه دهیم.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای خرید شاسی ماشین‌آلات در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، حدود ۱۳۰ میلیارد تومان بودجه از سوی شهرداری اصفهان به سازمان خدمات موتوری اختصاص داده شده است که این مبلغ از محل اعتبارات داخلی شهرداری تأمین می‌شود.

وی افزود: برای سال جاری پیش‌بینی شده است که حدود ۸۰ میلیارد تومان از بودجه و اعتبارات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برای خرید شاسی اختصاص پیدا کند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: در بودجه سرمایه‌ای نیز به‌صورت مشخص خرید ماشین‌آلات در نظر گرفته شده است؛ امیدواریم با خرید این جاروها، زباله‌کش‌ها و تجهیزات لازم، درصد قابل توجهی از این هدف محقق شود.

اسحاقیان خاطرنشان کرد: برای نوسازی ماشین‌آلات فرسوده این سازمان و ارتقای سطح خدمات به میزان قابل قبول، به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم به مجموعه شهر و شهروندان خدمات لازم را ارائه دهیم.

کد خبر 801538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.