بازگشت به دیدارهای کم‌گل اما جذاب پس از وقفه چندهفته‌ای

کارشناسان فوتبال کشورمان معتقدند آغاز دوباره لیگ‌برتر پس از وقفه چندهفته‌ای بازی‌های کم‌گل اما جذاب را پیش‌روی خود خواهد دید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال مردان باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وچهارم عصر امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مهر_ پس از چند هفته از سر گرفته خواهد شد و سه بازی به‌انجام خواهد رسید. ساعت ۱۸:۰۰ دو دیدار پیگیری می‌شود که تیم فوتبال چادرملوی اردکان میزبان خیبر خرم‌آباد خواهد بود و شمس‌آذر قزوین در خانه‌اش پذیرای هوادار تهران است، همچنین ساعت ۱۸:۳۰ استقلال خوزستان مقابل صنعت‌مس رفسنجان قرار می‌گیرد.

در مهم‌ترین و تنها بازی هفته هشتم مسابقات لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران فردا _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ از ساعت ۱۸:۳۰ تیم فوتبال استقلال تهران در ورزشگاه تختی میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. البته سه‌دیدار به‌علت بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس، تراکتور و سپاهان در لیگ‌های نخبگان و سطح دوم آسیا لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

بازگشت به دیدارهای کم‌گل اما جذاب پس از وقفه چند هفته‌ای

لیگ‌برتر فوتبال کشورمان تاکنون پس از گذشت هشت هفته دو مرتبه به‌دلیل بازی‌های ملی و فیفادی تعطیل شده است که به‌طور قطع تأثیر منفی روی کیفیت مسابقات خواهد گذاشت. البته که استراحت بیش‌از اندازه تیم‌ها می‌تواند در طرف مقابل پالس مثبتی هم برای بهبود عملکرد تیم‌ها باشد، چرا که انگیزه‌های زیادی برای شروع مجدد مسابقات دارند و برخلاف چهار نماینده آسیایی، در تورنمنت دیگری حضور ندارند.

شروع دوباره لیگ با رقابت‌هایی کم‌گل اما مهیج

علی موسوی، کارشناس فوتبال درباره‌ی ازسرگیری مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ایران پس از چند هفته توقف به خبرنگار ایمنا می‌گوید: به‌طورمعمول پس از پایان تعطیلات فیفادی و آغاز دوباره رقابت‌های لیگ‌برتر، بازی‌ها جذاب‌تر می‌شوند، البته ممکن است بازی‌های پرگلی از آب درنیایند اما دیدنی خواهند شد. بدون‌شک نمی‌توان نتایج دیدارها را پیش‌بینی کرد اما به‌طور قطع با هیجان بالایی دنبال خواهند شد و طرفداران فوتبال از دیدن بازی‌ها لذت خواهند برد.

بازگشت به دیدارهای کم‌گل اما جذاب پس از وقفه چند هفته‌ای

وی درباره مهم‌ترین بازی هفته میان استقلال و ذوب‌آهن که لغو هم نشده می‌افزاید: سهراب بختیاری‌زاده پس از جدایی جواد نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفته است اما به‌علت اینکه نزدیک تیم فوتبال استقلال نیستم نمی‌توانم درباره‌ی عملکرد احتمالی‌شان نظر بدهم. البته که شرایط‌شان بد نبوده و مشکلی برای دیدار پیش‌روی خود نخواهد داشت چرا که تیم خوبی دارد و باید دید شرایط چطور برای استقلال پیش خواهد رفت.

بردهای متوالی التزام صعود استقلال به بالای جدول

کارشناس مطرح فوتبال کشورمان در رابطه با اسکواد تیم فوتبال استقلال تصریح می‌کند: استقلال نفرات خیلی‌خوبی دارد و سهراب بختیاری‌زاده با هر ترکیبی مقابل ذوب‌آهن به‌میدان برود شامل بازیکنان تأثیرگذاری خواهد بود که همه در یک سطح هستند و به‌همین علت فرقی نمی‌کند چه‌کسی درون زمین قرار بگیرد، هرچند که در بازی‌های اخیر همواره ترکیب استقلال ثابت بوده است.

بازگشت به دیدارهای کم‌گل اما جذاب پس از وقفه چند هفته‌ای

موسوی عنوان می‌کند: استقلال برای رهایی از حضور در میانه‌های جدول و قرار گرفتن بین مدعیان قهرمانی باید تمام بازی‌های پیش‌روی خود را با پیروزی پشت‌سر بگذارد. همین مسائل نیز فوتبال را جذاب می‌کند و دیدارهای لیگ‌برتر در هفته‌های آتی را برای استقلال و سایر تیم‌ها تماشایی می‌کند.

لیگ‌برتر فوتبال هنوز روی غلتک نیست

علی جباری، کارشناس فوتبال درباره هفته‌های ابتدایی لیگ‌برتر و پیش‌بینی‌اش از بازی‌های هفته هشتم به خبرنگار ایمنا می‌گوید: لیگ‌برتر فوتبال کشورمان در فصل جاری به‌علت اینکه هنوز هفته‌های ابتدایی را پشت‌سر می‌گذارد و چند هفته هم به‌دلیل بازی‌های تیم‌ملی فوتبال ایران در فیفادی تعطیل شده، هنوز روال عادی خود را پیدا نکرده است.

بازگشت به دیدارهای کم‌گل اما جذاب پس از وقفه چند هفته‌ای

وی با صحبت درباره وضعیت آبی‌های پایتخت می‌افزاید: فقط می‌توانم درباره تیم فوتبال استقلال کمی صحبت کنم؛ فصل جدید بازهم همچون فصول گذشته با اما و اگر و درگیری مدیرعامل و مربی با یکدیگر برای این تیم آغاز شد. مشکل جمع کردن امتیازات در هفته‌های ابتدایی تا پایان نیم‌فصل اول و قرار گرفتن روی ریل پیروزی هنوز برای استقلال پیش نیامده است.

تقابل سخت مربع مدعیان مقابل پائین‌نشینان

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال ادامه می‌دهد: در حال حاضر نیز مدیران باشگاه استقلال درگیر انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال هستند و به‌همین علت فصل را خوب آغاز نکرده‌اند که امیدوارم در ادامه فصل تیم فوتبال استقلال با انتخاب جانشین جواد نکونام سروسامان بگیرد.

بازگشت به دیدارهای کم‌گل اما جذاب پس از وقفه چند هفته‌ای

جباری با اشاره به احتمال حضور تیم‌ها در بالای جدول رده‌بندی اظهار می‌کند: بیشتر تیم‌های لیگ‌برتری فوتبال کشورمان شرایط متوازنی دارند. تراکتور، سپاهان و پرسپولیس به‌همراه استقلال هزینه‌های زیادی برای بستن تیمشان صرف کرده‌اند، اما فوتبال نزدیک شده و به عقیده من لیگ‌برتر جذابی خواهیم دید و تیم‌های پائین‌جدولی هم می‌توانند یقه بالانشینان را بگیرند.

به گزارش ایمنا، لیگ‌برتر فوتبال کشورمان تا بدین‌جای فصل شاهد عملکردهایی غیرقابل پیش‌بینی از تیم‌ها بوده است. به‌عنوان نمونه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست به‌همراه ۱۴ امتیاز پس از سپاهان و پرسپولیس در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است و تیم فوتبال استقلال تهران نیز در سینوسی‌ترین فصل چندسال اخیر خود پس از دو برد، دو تساوی و دو شکست که هشت امتیاز برای آن‌ها به‌ارمغان آورده در جایگاه نهم ایستاده است.

کد خبر 801500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.