بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی کرج با نگاه کارشناسی میسر می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و هنری استان با نگاهی کارشناسانه و با بهره‌مندی از نخبگان و فعالان این عرصه در اتاق‌های فکر تخصصی بهره‌مند شد تا بتوانیم تصمیمات تخصصی در بخش‌های مختلف فرهنگی را به‌کارگیری کنیم.

حسین سعیدی سیرایی در حاشیه سی‌وسومین اجلاس شورای عالی استان‌ها که در پارک ایران برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز اظهار کرد: اجلاس شورای عالی استان‌ها با حضور رئیس شورای عالی استان‌ها و هیئت همراه و شوراهای استان به میزبانی سازمان فرهنگی شهرداری کرج برگزار شد.

وی با اشاره به ظرفیت استان البرز به‌ویژه شهر کرج در ابعاد مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی افزود: کرج آن ذهنیتی که برخی از دور از این شهر هنرپرور دارند، نیست بلکه کرج شهری فرهنگی، فرهنگ دوست و مهمان‌دوست و مهمان‌پذیر است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در یکی از سفرهای خود به استان البرز خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به استان البرز لقب ایران کوچک را دادند و می‌توان نگاه تیزبین مقام معظم رهبری را در این باره زمینه‌ساز فعالیت‌های فرهنگی و نقشه راهی در این بخش برای نقشه راه استان در این عرصه و کلید شروع بسیاری از فعالیت‌ها دانست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان، تصریح کرد: استان البرز با دارا بودن تپه ازبکی با چنین قدمتی که از دارایی‌های استان محسوب می‌شود در بخش گردشگری استان را شاخص کرده است.

سعیدی سیرایی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و هنری استان با نگاهی کارشناسانه و با بهره‌مندی از نخبگان و فعالان این عرصه در اتاق‌های فکر تخصصی بهره‌مند شد تا بتوانیم تصمیمات تخصصی در بخش‌های مختلف فرهنگی را به‌کارگیری کنیم.

کد خبر 801465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.