طلب شهادت، به معنای تعطیلی زندگی نیست

استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری اینکه شهید نیلفروشان از ۱۴ سالگی وارد عرصه دفاع شد، گفت: معنای طلب شهادت، تعطیلی زندگی نیست و بر این‌اساس شاهدیم که زندگی شهید نیلفروشان پس از عمری تلاش به شهادت ختم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی امشب _چهارشنبه بیست‌وپنجم مهر_ در مراسم وداع با پیکر شهید نیلفروشان اظهار کرد: اگربخواهیم از شخصی تعریف زیادی کنیم، برای او آرزوی شهادت می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم شهادت را نصیب او کند.

وی با اشاره به خطبه ۱۵۶ نهج‌البلاغه افزود: در این خطبه تاکید شده که شهادت جای صبر نیست بلکه جای شکر وخوشحالی دارد که این امر نشان از شهادت دارد و بر این اساس است که در روایات بیان شده بالاتر از هر امری، امر دیگر وجود دارد جز شهادت.

این سخنران مذهبی تاکید کرد: شهید از فضایی به فضایی رفته که همه آرزوی آن را دارند و در این راستا باید توجه داشت یکی از درب‌های بهشت باب‌المجاهدین است که مختص به شهدا است.

حجت‌الاسلام رفیعی با یادآوری اینکه شهید نیلفروشان از ۱۴ سالگی وارد عرصه دفاع شد، عنوان کرد: معنای طلب شهادت، تعطیلی زندگی نیست و بر این اساس شاهدیم که زندگی شهید نیلفروشان پس از عمری تلاش به شهادت ختم شده است.

کد خبر 801399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.