از محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر شهید نیلفروشان تا انهدام باند سارقان کارگاه‌های صنعتی

محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان، کشف ۸۰۰ متر کابل برق از سارقان، انهدام باند سارقان کارگاه‌های صنعتی، کشف ۸۶ گرم شیشه و هروئین از یک متهم و دستگیری محکومان متواری در خمینی‌شهر را در بسته خبری انتظامی ایمنا می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بسته خبری انتظامی امروز به سراغ اقدامات پلیس برای به دام انداختن خاطیان، قاچاقچیان، ساماندهی معتادان متجاهر و ارتقای امنیت اجتماعی استان اصفهان رفتیم که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید، همچنین در بسته انتظامی امروز استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان در اصفهان نیز ذکر شده است.

محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان در اصفهان

علی اصغر زارع، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن عرض تسلیت شهادت سردار عباس نیلفروشان اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در راستای هرچه بهتر و با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید و در راستای خدمت‌رسانی بهتر به تشییع کنندگان اقدام به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی می‌کند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد پنجشنبه توقف هر نوع وسایل نقلیه در محدوده‌های منتهی به چهارراه نور باران، میدان بزرگمهر، چهارراه آبشار، طول خیابان امام سجاد (ع) (مسیر رفت و برگشت) به سمت میدان شهید لاوی و گلستان مطهر شهدا ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ صبح روز پنجشنبه، تردد هر نوع وسایل نقلیه در مسیرهای منتهی به میدان احمد آباد، تقاطع‌های ولی عصر - صغیر، تقاطع توانا - خیابان احمدآباد، تقاطع آتش‌نشان - پروین، تقاطع آل خجند - سروش به سمت میدان احمد آباد و مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به خیابان بزرگمهر، چهارراه هشت بهشت و چهارراه نور باران، حاشیه شمالی میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، تقاطع حمزه در خیابان مشتاق و چهارراه نور باران به سمت میدان بزرگمهر، میدان بزرگمهر به سمت چهارراه آبشار، جنوب پل خواجو به سمت میدان فیض و چهارراه آبشار، پل غدیر در خیابان آبشار سوم به سمت چهارراه آبشار، میدان فیض به سمت چهارراه آپادانا، چهارراه آپادانا به سمت میدان لاوی، تقاطع آیت الله رحیم ارباب به سمت تقاطع سپهسالار و مسیرهای منتهی به خیابان امام سجاد (ع)، چهارراه فرایبورگ و میدان بسیج به سمت گلستان مطهر شهدا و میدان فیض و برعکس، میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود شهروندان با توجه به محدودیت و کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و در نظر گرفتن اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی برای ایاب و ذهاب، تا حد امکان ضمن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی از تردد در محدوده‌های مذکور خودداری و پلیس راهنمایی و رانندگی را در اجرای مأموریت یاری و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

زارع خاطرنشان کرد: محل پارک اتوبوس‌های ایاب و ذهاب طول خیابان‌های لاهور، حمزه اصفهانی، آزادگان، فرایبورگ، کنارگذرهای خیابان شهید لاوی، سلمان فارسی، آبشار دوم و سوم در نظر گرفته شده است.

از محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر شهید نیلفروشان تا انهدام باند سارقان کارگاه‌های صنعتی

کشف ۸۰۰ متر کابل برق مسروقه از سارقان

حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی کلانتری ۲۸ این فرماندهی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود، دو سارقی که در حال سرقت سیم و کابل برق بودند را شناسایی کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: متهمان با رؤیت پلیس قصد فرار از محل را داشتند که در نهایت با سرعت عمل خوب مأموران انتظامی حاضر در صحنه دستگیر و به مقر پلیس منتقل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات ۸۰۰ متر سیم و کابل برق مسروقه کشف و افراد دستگیر شده نیز برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل شدند.

انهدام باند سارقان کارگاه‌های صنعتی در شاهین شهر

هادی کیان مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد:: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهرستان شاهین شهر، مأموران گشت انتظامی این فرماندهی در ساعات پایانی شب حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از شهرک صنعتی، چهار سارق را که در حال سرقت آهن آلات یک کارگاه بودند مشاهده کردند و بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با هوشیاری و عکس‌العمل سریع مأموران دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه پلیس علاوه بر بزه ارتکابی به ۱۱ فقره سرقت اموال کارگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی در این شهرستان اعتراف کردند.

کیان مهر با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

از محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر شهید نیلفروشان تا انهدام باند سارقان کارگاه‌های صنعتی

کشف ۸۶ گرم شیشه و هروئین از یک متهم در سمیرم

محمودرضا صادقی، فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار کرد: مأموران گشت یگان امداد شهرستان سمیرم، حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود یک خرده فروش مواد مخدر را حین ارتکاب جرم رؤیت کردند و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری وی شدند.

وی با اشاره به اینکه از متهم دستگیر شده مقادیری مواد مخدر شامل ۴۸ گرم هروئین و ۳۸ گرم شیشه کشف شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم بر عزم راسخ پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و عوامل ایجاد ناامنی در جامعه تأکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در زمینه موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری محکومان متواری در خمینی شهر

غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۶ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در راستای اجرای طرح دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب، ۱۲ نفر از این افراد را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: ۹ نفر از این افراد به دلیل جرایم مالی، دو نفر به دلیل توهین، تهدید و ضرب و جرح و یک نفر به دلیل دایر کردن محل مصرف مواد مخدر محکوم شده و تحت تعقیب مرجع قضائی بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه متهمان دستگیر شده برای اجرا شدن محکومیت خود تحویل مرجع قضائی شدند، اظهار داشت: طرح مذکور به صورت مرتب و مداوم توسط پلیس آگاهی و کلانتری‌های شهرستان اجرایی می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم که ما را در این طرح یاری و هرگونه اطلاعی از محل حضور این افراد دارند، از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 801332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.