مراسم تشییع شهید نیلفروشان نشان‌دهنده قدرت نرم جمهوری اسلامی است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه فردا (پنجشنبه) قرار است تشییع تاریخی دیگری همچون بیست‌وپنجم آبان ابتدای دهه ۶۰ در این کلان‌شهر رقم بخورد، گفت: این مراسم نشان‌دهنده قدرت نرم جمهوری اسلامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این روزها با دشمن اصلی خود یعنی یهود عنود مواجه هستیم که در طول تاریخ با بشریت مقابله کرده و با آن دشمنی داشته است؛ پیش از اسلام با مسیحیت و جریان‌های همراه با مسیحیت به این دشمنی پرداخته است و پس از آن دشمنی یهود با اسلام نیز ادامه پیدا کرد که همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت نرم جمهوری اسلامی، فرهنگ مبارزه با ستم و ظلم و فرهنگ ناب مقاومت ترویج پیدا کرد و بسیاری از دشمنان که متوجه انتشار این جریان شده بودند، از این‌رو به روش‌های گوناگون در مقابل قدرت نرم انقلاب اسلامی ایستادگی کردند، افزود: جمهوری اسلامی امروزه علاوه‌بر قدرت نرم، در قدرت نظامی و سخت زبان‌زد است و نه‌تنها با زبان بلکه با عمل به تهدیدات پاسخ می‌دهد و نمونه آن نیز اتفاق وعده صادق ۲ بود که در مقابله با موضوع شهادت سید مقاومت حسن نصرالله و همراهان او به‌ویژه سردار سرافراز سپاه اسلام شهید نیلفروشان رقم خورد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در گذشته جنگ‌های نیابتی علیه دشمن اصلی داشتیم، اما در حال حاضر دوره جنگ‌های نیابتی به پایان رسیده است و به‌صورت مستقیم با دشمن اصلی خود مبارزه می‌کنیم و باید به شیشه عمر آن‌ها ضربه بزنیم، آن‌ها را به‌صورت کامل نابود کنیم و ریشه آن‌ها را بخشکانیم که این اقدام زیاد دور از انتظار نیست و به‌زودی محقق می‌شود.

مهروی‌پور گفت: در این جنگی که قرار گرفتیم، ترکیبی بودن جنگ توسط صهیونیست‌ها کاملاً مشخص است و آن‌ها از تهدید و ایجاد ترس استفاده و در کنار آن مناطق مسکونی را بمباران می‌کنند و دست به ترور رهبران و فرماندهان اصلی می‌زنند.

وی ادامه داد: در این جنگ ترکیبی باید دفاع ما در مقابله با دشمن نیز یک مقابله ترکیبی باشد و در واقع باید از قدرت نرم و سخت نظامی خود استفاده کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: مشاهده می‌کنیم که به درایت رهبر معظم انقلاب نماز جمعه در جمعه نصر اقامه می‌شود؛ نماز جمعه‌ای که بی‌نظیر در تاریخ انقلاب بود، با شجاعت، با درایت و با حضور تاریخی مردم رقم می‌خورد و در کنار آن شاهد سفر وزیر خارجه کشور با هواپیمای حامل کمک‌های انسان دوستانه بودیم و دیگر مقامات کشوری سفرهای مختلفی داشتند و در کنار این اتفاقات شاهید تشییع پیکر مطهر شهدا از جمله شهید نیلفروشان هستیم.

مهروی‌پور گفت: مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان در کشور عراق و شهرهای کشورمان بسیار زیبا و با همراهی فوق‌العاده مردم رقم خورد که این حضور نشان‌دهنده قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: فردا _پنجشنبه بیست‌وششم مهر_ قرار است تشییع تاریخی دیگری همچون بیست‌وپنجم آبان ابتدای دهه ۶۰ در این کلان‌شهر رقم بخورد و قرار است بدن پاک، مطهر و گرانقدر شهید نیلفروشان روی دستان مردم تشییع شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مردم می‌دانند که حضور آن‌ها در این مراسم تشکری از شهدای مقاومت به‌ویژه شهید نیلفروشان و تشکر از خانواده آن‌ها است، از این‌رو آرزومند هستیم که به جمع شهدا ملحق شویم و آن‌ها برای عاقبت به خیری ما دعا کنند.

مهروی‌پور گفت: فردا تشییع پیکر شهید نیلفروشان نشان‌دهنده قدرت نرم جمهوری اسلامی خواهد بود و همه ما نیز در این مراسم شرکت خواهیم کرد؛ خوش به سعادت شهدایی که به آرزوی خود یعنی شهادت رسیدند.

وی با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله درباره شهادت ادامه داد: درمکتب حسین و زینب علیهم السلام عاشق شهادت می‌شویم و جز زیبایی چیزی نمی‌بینیم

کد خبر 801298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.