ثبت نام وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان تا کی مهلت دارد؟ + شرایط ثبت نام

سومین مرحله وام بازنشستگان از بیست‌ودوم مهر آغاز شده است و تا روز _پنجشنبه سوم آبان_ ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سومین مرحله وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان از بیست‌ودوم مهر آغاز شد و تا روز _پنجشنبه سوم آبان_ ادامه دارد.

بنابر اعلام مسئولان مربوطه، بازنشستگانی امکان ثبت نام برای این وام را دارند که طی دو سال اخیز این وام را دریافت نکرده باشند.

بازنشستگان برای دریافت این تسهیلات، می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی در سراسر کشور، نسبت به ثبت‌نام تسهیلات اقدام کنند.

دارا بودن سن حداکثر ۷۸ سال، مسدود نبودن حساب، مالکیت تلفن همراه به نام شخص متقاضی، نداشتن سابقه چک برگشتی، نداشتن بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت شخص متقاضی یا ضمانت وام دیگران)، و داشتن موجودی مکفی در حساب بانکی شخص به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از جمله شروط دریافت این تسهیلات است.

رقم این وام از ۲۰ میلیون تومان سال در سال گذشته، به ۳۰ میلیون تومان در سال جاری افزایش یافته و اقساط آن در بازه زمانی دو ساله با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده است و بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت نام کنند.

وام مذکور پس از تأیید، به صورت دو مرحله‌ای به حساب بازنشستگان متقاضی واریز خواهد شد، همچنین مرحله دوم ثبت نام وام بازنشستگان، مرداد خواهد بود.

کد خبر 801276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.