علی حاجیان در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خدماترسانی در سازمان آرامستانها تحت شرایط خاص روحی و روانی انجام میشود و از آنجا که خانوادههای عزادار انتظار خدمت و رسیدگی بالاتر از بخشنامه و قوانین موجود را دارند، درصدد برآمدیم بخش قابل توجهی از خدمات قابل ارائه را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۳۰ در اختیار اربابرجوع قرار دهیم.
وی با اشاره به راهاندازی سامانه «۱۵۳۰» و شماره تلفن ۰۹۱۳۷۱۰۰۲۴۱ برای بهبود و تسریع در ارائه خدمات آرامستان باغ رضوان افزود: با این اقدام روند تکریم اربابرجوع در این نهاد متحول شده و به تسریع در انجام امور کمک کرده است.
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان با بیان اینکه سامانه تلفنی چهار رقمی ۱۵۳۰ قابلیت دسترسی از تمام اپراتورهای تلفنهای داخلی و تلفن همراه را بدون گرفتن کد دارد، تاکید کرد: این سامانه موجب افزایش رضایتمندی و صرفهجویی زمان و سهولت در پاسخگویی به شهروندان شده است.
حاجیان گفت: در صورت قطعی خطوط، واحد ارتباطات و امور فرهنگی سازمان از طریق شماره تلفن ۰۹۱۳۳۲۸۸۴۷۲ آماده پاسخگویی و شنیدن انتقادها و پیشنهادهای شهروندان است.
وی ادامه داد: در جهان کنونی که عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات نام گرفته است، نهادها به سمتی حرکت میکنند که بعضی خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری مراجعان و از طریق تلفن یا فضای مجازی ارائه شود، زیرا این مهم کاهش بوروکراسی اداری، افزایش سرعت انجام کارها و نیز کاهش تخلفات اداری را بهدنبال دارد.
نظر شما