خدمت‌رسانی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای مراسم تشییع شهید نیلفروشان در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از خدمت‌رسانی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای مراسم تشییع پیکر سردار شهید نیلفروشان در اصفهان خبر داد و جزئیات این خدمت‌رسانی را تشریح کرد.

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تمهیدات ویژه اتوبوسرانی برای مراسم تشییع پیکر پاک شهید نیلفروشان اظهار کرد: به‌منظور برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سردار نیلفروشان ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است؛ در این راستا تمام خطوط اتوبوسرانی فعال خواهد بود و خدمات‌رسانی به شهروندان به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس اعلام پلیس راهور، محدودیت‌های ترافیکی برای تسهیل در برگزاری مراسم، از فاز یک تندرو از سمت ترمینال باقوشخانه تا میدان احمدآباد و خیابان‌های اطراف برقرار خواهد بود؛ این محدودیت‌ها شامل خیابان جی، اتوبان شهید آقابابایی، خروجی بزرگراه همت به سمت اتوبان شهید کشوری و میدان آزادی و ادامه مسیر تا پایان اندیشه می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: مسیر برگشت نیز از پایان اندیشه تا میدان آزادی و سپس از هزار جریب تا پل دفاع مقدس و مجدد بزرگراه‌های شهید کشوری و شهید آقابابایی و خیابان جی ادامه مسیر خواهد داشت.

بحیرایی با بیان اینکه فاز دو اتوبوس‌های تندرو نیز شامل مسیر میدان جمهوری اسلامی تا چهارراه نورباران است و پس از آن مسیر از خیابان ۲۲ بهمن، چهارراه علامه امینی، پل غدیر و پایانه آبشار نیز به همین صورت خدمات‌رسانی خواهد شد، گفت: مسیر برگشت به همین شکل از چهارراه علامه امینی، خیابان ۲۲ بهمن و چهارراه نورباران ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: خط ۲۸ از پایانه پزوه تا میدان بزرگمهر و بازگشت به سمت پزوه نیز در این روز خدمات‌رسانی خواهد کرد، همچنین اتوبوس‌ها از سمت پل شیری تا میدان خواجو و مجدد از میدان خواجو به سمت پل شیری در این مراسم فعال خواهد بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خاطرنشان کرد: برای خط یک اتوبوسرانی از مبدا میدان بزرگمهر تا مقصد زینبیه و دارک تا پایان مراسم از میدان خواجو تا دارک می‌باشد.

بحیرایی گفت: طبق اعلام پلیس راهور، محدودیت‌ها در میدان بزرگمهر از ساعت ۰۶:۰۰ و در چهارراه نورباران از ساعت ۰۷:۰۰ آغاز خواهد شد، همچنین در چهارراه آبشار، چهارراه آپادانا و چهارراه سجاد و سپهسالار محدودیت‌هایی برقرار خواهد بود.

وی افزود: خط ۳۱ از پایانه ولی‌عصر (عج) تا میدان فیض در این روز فعال خواهد بود، اما محدوده میدان فیض تا پایان آبشار (خط ۳۱) خدمات‌رسانی نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: درباره خطوط داخلی پایانه آبشار که شامل خطوط ۸۴، ۹۶، ۹۷، ۱۰۳ و ۱۰۴ است، خدمات‌رسانی تا قبل از چهارراه آبشار انجام خواهد شد و دوربرگردان قبل از چهارراه آبشار نیز فعال خواهد بود و میدان بزرگمهر تا پایان مراسم سرویس‌دهی نخواهد داشت، همچنین خط ۳۵ از هتل پل تا پل فردوسی، میدان خواجو، خیابان خواجو، خیابان هشت بهشت و لاهور و ادامه مسیر تا مصلی و برگشت خط نیز از همین مسیر است و حدفاصل میدان احمدآباد تا میدان آزادی با ون و میدل‌باس خدمات‌رسانی می‌شود.

بحیرایی گفت: شهروندان توجه داشته باشند که پس از اتمام مراسم، برای دسترسی به اتوبوس‌های میدان آزادی باید به میدان بسیج مراجعه کنند و از میدان بسیج به سمت میدان آزادی سرویس‌دهی انجام خواهد شد؛ از سمت خیابان فیض به سمت خطوط میدان جمهوری، میدان بزرگمهر و میدان انقلاب نیز خدمات‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: در خیابان فیض و روبه‌روی گلستان شهدا، پس از باز شدن مسیر توسط پلیس، خطوط یک تندرو و خط ۸۰ به سمت پایانه باقوشخانه، میدان احمدآباد، بزرگمهر و پل تمدن خدمات رسانی خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ریزی‌ها به‌منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تشییع پیکر شهید سردار نیلفروشان انجام شده است و از تمام شهروندان درخواست می‌شود که با همکاری خود به برگزاری هرچه بهتر این مراسم کمک کنند.

کد خبر 801220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.