تقابل ساوه‌ای‌ها با نمایندگان دیار زاینده‌رود

هفته هشتم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از امروز آغاز خواهد شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هشتم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از امروز _ پنجشنبه بیست‌وششم مهر_ با پیگیری سه دیدار آغاز خواهد شد و تا فردا _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ ادامه‌دار خواهد بود.

گیتی‌پسند _ شهرداری ساوه

در نخستین جدال از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دو تیم گیتی‌پسند و شهرداری ساوه امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مهر _ از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت‌.

این تقابل در شرایطی برگزار می‌شود که نماینده اصفهان در هفت هفته گذشته لیگ برتر با شش پیروزی و یک تساوی موفق به کسب ۱۹ امتیاز شده است و در حال حاضر در جایگاه نخست جدول حضور دارد.

شهرداری ساوه نیز در هفته‌های گذشته با دو پیروزی، دو تساوی و سه شکست موفق به کسب هشت امتیاز و حضور در جایگاه هشتم جدول شده است.

فرش آرا مشهد _ پالایش نفت بندرعباس

در دومین مصاف از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم فرش آرا مشهد و پالایش نفت بندرعباس امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مهر_ از ساعت ۱۶ در سالن شهید بهشتی مشهد برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که نماینده مشهد در هفته‌های گذشته با یک پیروزی، دو تساوی و چهار شکست موفق به کسب پنج امتیاز شده و جایگاه سیزدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

پالایش نفت بندرعباس نیز با پنج پیروزی و دو شکست در هفته‌های گذشته موفق به کسب ۱۵ امتیاز شده است و در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.

ایرالکو اراک _ سفیر گفتمان تهران

در آخرین بازی از روز اول رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر دو تیم ایرالکو اراک و سفیر گفتمان امروز _پنجشنبه بیست‌وششم مهر_ از ساعت ۱۶ در سالن شهدای ۵ مرداد اراک مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

سوت آغاز این مصاف در شرایطی به صدا درمی‌آید که نماینده اراک در هفت جدال گذشته خود با یک پیروزی، دو تساوی و چهار شکست موفق به کسب پنج امتیاز و حضور در جایگاه چهاردهم جدول شده است.

سفیرگفتمان نیز در هفته‌های گذشته با دو پیروزی، یک تساوی و چهار شکست موفق به کسب هفت امتیاز و حضور در رده دهم جدول مسابقات شده است.

تقابل ساوه‌ای‌ها با نمایندگان دیار زاینده‌رود

فولاد زرند ایرانیان _ کراپ الوند

در نخستین دیدار از روز دوم رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر دو تیم فولاد زرندایرانیان و کراپ الوند فردا _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ از ساعت ۱۵ در سالن دانشگاه آزاد زرند مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که فولاد زرند ایرانیان در هفت هفته گذشته با یک پیروزی، چهار تساوی و دو شکست موفق به کسب هفت امتیاز و حضور در جایگاه نهم جدول شده است.

نماینده الوند نیز با کسب پنج پیروزی، یک تساوی و یک شکست در هفت مصاف گذشته خود با ۱۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

فولاد هرمزگان _ گهرزمین سیرجان

در دیگر دیدار هفته هشتم در روز دوم مسابقات دو تیم فولاد هرمزگان و گهرزمین سیرجان فردا _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ از ساعت ۱۶ در سالن فجر بندرعباس برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که فولاد هرمزگان در هفت هفته گذشته با سه پیروزی، یک تساوی و سه شکست موفق به کسب ۱۰ امتیاز و حضور در جایگاه پنجم جدول شده است.

گهرزمین سیرجان نیز در هفته‌های گذشته با سه پیروزی و چهار تساوی موفق به کسب ۹ امتیاز و حضور در جایگاه ششم جدول جدول شده است.

هیئت فوتبال قم _ مس سونگون

در دیگر تقابل از هفته هشتم لیگ برتر دو تیم هیئت فوتبال قم و مس سونگون فردا _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ از ساعت ۱۶ در سالن شهید حیدریان قم مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

نماینده قم در هفت بازی گذشته خود در لیگ برتر موفق به کسب دو پیروزی، دو تساوی و سه شکست شده است و با هشت امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.

مس سونگون نیز با پنج پیروزی و دو تساوی در هفته‌های گذشته به عنوان تیم ۱۷ امتیازی این دوره از رقابت‌ها جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داده است.

سن‌ایچ ساوه _ پالایش نفت اصفهان

در آخرین مصاف از هفته هشتم لیگ برتر دو تیم سن‌ایچ و پالایش نفت اصفهان فردا _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ از ساعت ۱۶ در سالن فجر ساوه مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.

سن‌ایچ در هفته‌های گذشته با یک پیروزی، دو تساوی و چهار شکست موفق به کسب پنج امتیاز و حضور در جایگاه دوازدهم جدول شده است. پالایش نفت اصفهان نیز با دو پیروزی و پنج تساوی و در مجموع با شش امتیاز جایگاه یازدهم جدول را از آن خود کرده است.

کد خبر 801219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.