پایان دیواره‌سازی رودخانه‌های النگدره گرگان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: عملیات دیواره‌سازی رودخانه‌های النگدره و مسیل هشن در محدوده شهرستان گرگان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در گلستان، ایرج حیدریان پیش از ظهر امروز –چهارشنبه بیست‌وپنجم مهر- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنج کیلومتر از رودخانه النگدره لایروبی و پاک‌سازی شد.

وی افزود: عملیات لایروبی و پاک‌سازی رودخانه از حد فاصل پل توشن تا پل فتح باغ به طول پنج کیلومتر با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: لایروبی و پاک‌سازی رودخانه مناطق سه‌گانه با اعتباری به مبلغ چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با استفاده از ظرفیت بخش خصوص منعقد شده است و به زودی لایروبی رودخانه از سطح منطقه ۳ نیز آغاز خواهد شد.

وی از اتمام عملیات دیواره‌سازی رودخانه‌های النگدره و مسیل هشن در محدوده شهرستان گرگان خبر داد و گفت: دیواره‌های حفاظتی مذکور در قالب دو قرارداد اجرایی با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل طرح استانی ساماندهی بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها به طور کامل اجرا شد.

حیدریان در خاتمه خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با هدف تثبیت و پایداری دیواره رودخانه و جلوگیری از تخریب منازل مسکونی و مدیریت سیلاب در محدوده شهرستان گرگان، مجموعاً به طول ۷۰ متر و به ارتفاع متوسط چهار متر انجام شد.

کد خبر 801202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.