تشییع عباس مقاومت در شهر امام رضا(ع)

پیکر سردار شهید عباس نیلفروشان در میان استقبال مشهدی‌ها به شهر امام رضا(ع) رسید تا پس از طواف به دور حرم شمش‌الشموس راهی آرامگاه ابدی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، پیکر سردار شهید عباس نیلفروشان پس از تشییع باشکوه و وداع مردم تهران و قم، صبح امروز مهمان شاه خراسان شد تا به پابوسی امام هشتم (ع) برود.

شهید نیلفروشان پس از گذشت دو هفته از شهادتش به آغوش وطن بازگشت و پس از تشییع در تهران و قم پیکر او سرانجام به مشهد رسید.

از لحظاتی قبل، پیکر پاک این شهید در میان استقبال زائران و مجاوران حرم رضوی وارد میدان بسیج شد و مراسم تشییع به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

مستشار عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ششم مهر سال جاری در جریان عملیات ترور سیدمقاومت، سیدحسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی در لبنان به شهادت رسید، اما پیکری از او یافت نشد.

در چند روز گذشته پس از تفحص منطقه بمباران شده در لبنان، پیکر او پیدا شد و پس از تشییع در کربلا، نجف، تهران و قم، سرانجام به مشهد رسید.

هم‌اکنون نیز یک‌روز پس از تشییع باشکوه این فرمانده نظامی و مستشار عالی سپاه پاسداران در تهران و قم، عباس مقاومت روی دوش مردم در مشهدالرضا تشییع می‌شود و برای زیارت سلطان خراسان به بارگاه منور رضوی می‌رود.

کد خبر 801175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.