۵۸۲ هکتار از وسعت شهر خرم‌آباد در بافت فرسوده و غیررسمی قرار دارد

رئیس کمیسیون برنامه‌و بودجه شورای شهر خرم‌آباد گفت: در حال حاضر ۵۸۲ هکتار از وسعت شهر خرم‌آباد در بافت فرسوده و غیررسمی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، رضا بیرانوند امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم مهر_ در پنجمین جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه در سال چهارم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که با حضور اعضای شورای اسلامی، مدیران و کارشناسان شهرداری خرم‌آباد و با دستور کار نوسازی بافت‌های فرسوده و تخفیف ۵۰ درصدی عوارض ساختمانی و بررسی نامه‌های وارده برگزار شد، در خصوص تخفیف ۵۰ درصدی عوارض ساختمانی اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین تسهیلاتی که برای نوسازی بافت فرسوده ارائه شده، تخفیف ۵۰ درصدی در عوارض صدور پروانه ساختمانی است.

وی افزود: در حال حاضر ۵۸۲ هکتار از وسعت شهر خرم‌آباد در بافت فرسوده و غیررسمی قرار دارد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه ادامه داد: ضوابطی که توسط شورای‌عالی معماری و شهرسازی در خصوص نوسازی در بافت فرسوده ارائه شده به نفع مردم است، امیدوارم شهروندان با نوسازی ساختمان‌ها در بافت فرسوده از این ضوابط تشویقی بهره کافی را ببرند.

شایان‌ذکر است، در این جلسه مباحث اعمال تخفیف ۵۰ درصدی عوارض نوسازی بافت‌های فرسوده مورد بررسی اعضای شورای اسلامی و کارشناسان قرار گرفت و مقرر شد که شهرداری خرم‌آباد تمهیدات لازم را در این خصوص فراهم کند.

کد خبر 801172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.