افزایش تعاملات بین‌المللی اصفهان با چین

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی این کلان‌شهر را تشریح کرد.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: موضوع نخست در این جلسه به بررسی آخرین وضعیت کارکنان شهرداری اصفهان اختصاص داشت؛ در این راستا مدیرکل منابع انسانی شهرداری اصفهان حضور داشت و مباحثی پیرامون وضعیت نیروهای حجمی و تطبیق شرایط این نیروها مطرح شد.

وی افزود: بعضی گلایه‌مندی‌ها در این حوزه وجود داشت که به‌صورت مفصل در جلسه روز گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت، چراکه توجه به حوزه منابع انسانی و رفع چالش‌های مرتبط با آن از اولویت‌های اصلی شورای اسلامی شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه، گزارش سفر سه نفر از نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی شهر به چین ارائه شد؛ این سفر با هدف خواهرخواندگی شهر هانگژو و شرکت در اجلاس تجارت دیجیتال انجام شده بود.

نورصالحی این اقدام را گامی مثبت در تقویت روابط بین‌المللی اصفهان به‌ویژه با شهرهای چین دانست و گفت: پیش‌تر شهر «شیان» چین به‌عنوان خواهرخوانده اصفهان شناخته می‌شد و در حال حاضر «هانگژو» نیز به این فهرست افزوده شده است.

وی ادامه داد: هانگژو به‌عنوان یکی از شهرهای پیشروی چین در حوزه شهر هوشمند و تجارت دیجیتال شناخته می‌شود و گزارش ارائه شده از این سفر، حاکی از موفقیت‌آمیز بودن این تعاملات بین‌المللی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات جلسه، کمک به احداث مساجد در شهر اصفهان بود که در این راستا یک مجموعه فرهنگی فعال و قوی تأیید و مقرر شد بررسی‌های بیشتر در جلسات آینده انجام و نهایی شود.

نورصالحی گفت: شورای اسلامی شهر با رویکردی جامع به بررسی مسائل مختلف شهر پرداخته و تلاش می‌کند تا با پیگیری‌های لازم، توسعه شهری در تمام ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی محقق شود.

کد خبر 801123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.