خیابان جامی با هزینه‌ای بیش از ۴۴ میلیارد ریال آسفالت شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: عملیات آسفالت‌تراشی و روکش آسفالت خیابان جامی در مجموع با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که همواره پیش‌روی شهرداری بوده، پرداختن به امور عمرانی است که در این میان ارتقای سطح خدمات‌رسانی با کیفیت مطلوب به شهروندان، محور اصلی برنامه‌های شهرداری است.

وی با بیان اینکه تیم مدیریت شهری در راستای توسعه و عمران شهری تمام تمرکز خود را برای توسعه و آبادانی شهر قرار داده است، افزود: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری به حساب می‌آید.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت آسفالت خیابان جامی یکی از مطالبات اهالی این محله بوده است، تاکید کرد: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها، رضایت شهروندان را فراهم کند.

خیابان جامی با هزینه‌ای بیش از ۴۴ میلیارد ریال آسفالت شد

رضی‌زاده گفت: در این راستا عملیات اجرایی آسفالت خیابان جامی طی دو مرحله به پایان رسید که در مرحله نخست با توجه به ناهمواری‌های سطح آسفالت موجود، عملیات آسفالت‌تراشی به مساحت ۵۱۰۰ متر مربع و با جایگزینی آسفالت جدید انجام شد.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم نیز روکش آسفالت این خیابان به مساحت ۱۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع انجام شد، ادامه داد: این اقدامات (دو مرحله آسفالت) در مجموع با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد و مورد استفاده و تقدیر اهالی این منطقه به‌ویژه شورای راهبردی محله جامی قرار گرفت.

کد خبر 801029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.