پاسخگویی به افکار عمومی اعتماد عمومی را به دنبال دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: پاسخگویی به افکار عمومی می تواند اعتماد عمومی را بدنبال داشته باشد ، عملکرد ما در تحقق این مهم تاثیر گذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، یکصد و بیست و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان استان کرمانشاه امروز _ سه شنبه بیست و چهارم مهر _ به ریاست عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در شهرستان روانسر برگزار شد.

نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه با بررسی گزارش آخرین وضعیت میادین تنظیم بازار و ایجاد بازارهای تخصصی توسط شهرداری روانسر، ارائه گزارش وضعیت روستا بازار توسط مدیریت تعاون روستایی، ارائه گزارش وضعیت بازرسی کالاهای غیر کشاورزی توسط معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت در سالن جلسات فرمانداری شهرستان روانسر برگزار شد.

عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: نظارت زمانی اثر گذار خواهد بود که خروجی آن را در بطن جامع ببینیم، هنر ما این است که مردم را با تصمیمات درست همراه بکنیم.

وی اضافه کرد: پاسخگویی به افکار عمومی می‌تواند اعتماد عمومی را به دنبال داشته باشد، عملکرد ما در تحقق این مهم تأثیر گذار است.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: افزایش سهمیه تسهیلات اشتغالزایی شهرستان روانسر و تسهیل گری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات را در اولویت قرار می‌دهیم.

در ادامه این نشست، سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر نیز گفت: استقرار بانک‌های ملت و تجارت و صندوق کار آفرین امید خواسته و مطالبه به حق مردم شهرستان است.

وی تاکید کرد: انتظار داریم با توجه به ضرورت موضوع و مراجعات مردم برای انجام امورات بانکی به شهرستان‌های همجوار و تسریع در پرداخت تسهیلات، مدیران عامل بانک‌های مذکور در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

فرماندار روانسر در پایان افزود: آغاز عملیات اجرایی تأمین آب شهرک صنعتی شهرستان روانسر می‌تواند موجبات ایجاد تحول اقتصادی و سرمایه‌گذاری و فعالیت واحدهای تولیدی راکد را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 801010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.