لزوم تشکیل اتاق فکر برای آسیب‌شناسی درآمدهای جدید شهرداری

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در صدوهفتادمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

سیدامیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مباحث مطرح شده در صدوهفتادمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در این جلسه گزارش بازرس قانونی، گزارش حسابرس و صورت‌های مالی و گزارش تفریغ بودجه سال گذشته سازمان زیباسازی، سازمان پسماند، سازمان خدمات موتوری و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان ارائه شد و مورد تصویب کمیسیون قرار گرفت.

وی با اشاره به نامه‌ای با عنوان عوارض بهای خدمات جدید برای خدمات پایدار شهر افزود: این نامه در شورای استان‌ها نوشته شده است و تاکید بر این دارد که اگر شهرداری می‌خواهد درآمد جدیدی داشته باشد، باید در وزارت کشور مصوب شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تشکیل اتاق فکر در این زمینه گفت: در جلسه اتاق فکر باید آسیب‌شناسی لازم درباره این درآمدهای جدید صورت گیرد و درباره تاکسی‌های اینترنتی سال گذشته اشکالاتی وجود داشت یا در حوزه سازمان‌های خدمات شهری، میادین، پسماند و دیگر سازمان‌ها موارد مورد بررسی قرار گیرد.

سامع گفت: در حوزه شاخص‌های بودجه در بعضی از اقدامات شهرداری تنها درباره پروژه‌هایی که نیازمند پول است، کنترل پروژه می‌نویسند، اما نیاز است اقدامات طلایی در تمام حوزه‌ها که بدون هزینه نیز است، لیست و در جلسه کمیسیون ارائه شود.

کد خبر 800985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.