افزایش ۴ برابری بودجه منطقه ۱۱ اصفهان/ اجرای ۶۱ پروژه عمرانی در ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی و اجرایی متعدد در رهنان گفت: بودجه این منطقه در سال جاری چهار برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی غلامی شامگاه _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مهر_ در بیست‌وچهارمین نشست «مردم سلام» در جمع شهروندان منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) رهنان اظهار کرد: شهرداری منطقه ۱۱ از جمله شهرداری‌های کم درآمد است، اما در دوره ششم مدیریت شهری اصفهان بودجه این منطقه چهار برابر شده است.

وی افزود: بودجه منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان سال گذشته ۷۵ میلیارد تومان بود که در سال جاری به ۳۲۵ میلیارد رسید؛ از سوی دیگر سال جاری ۸۵ میلیارد تومان در قالب اجرای پروژه‌های محرک توسعه و ۶۵ میلیارد تومان برای انجام آزادسازی‌ها و در مجموع قریب ۳۰۰ میلیارد تومان توسط شهرداری مرکزی به شهرداری منطقه تزریق شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حوزه فرهنگی ۱۹۳ عنوان برنامه با ۵۳۰ اجرا در سطح منطقه اجرا شده است، ادامه داد: سرانه فضای سبز این منطقه ۷ متر مربع است، در حالی که باید سرانه ۱۶ متر مربع باشد و رفع این کاستی نیازمند توسعه فضای سبز است.

غلامی گفت: معابر منطقه ۱۱ شهرداری بالغ بر ۲ میلیون مترمربع است که یک میلیون و ۲۰۰ مترمربع به‌صورت منظم نظافت می‌شود و روزانه ۳۰ تن زباله از منطقه جمع‌آوری می‌شود.

وی اظهار داشت: ۶۱ پروژه عمرانی برای سال‌جاری در نظر گرفته شد که تاکنون ۱۰ پروژه تکمیل، ۳۹ پروژه در دست اقدام، ۶ پروژه در دست طراحی و ۵ پروژه در مراحل دیگر است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: شهرداری این منطقه در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی رتبه دوم و در وصول درآمد رتبه سوم را به خود اختصاص داده است، این در حالی است که تنها ۲۹ درصد سطح منطقه قابلیت صدور پروانه دارد که از این میزان ۱۱ درصد نیز بافت فرسوده است.

غلامی تصریح کرد: این منطقه دارای ۷ محله است که تا کنون در چهار محله از طریق بودجه‌های محرک توسعه، اقدامات لازم صورت گرفته است؛ در بحث‌های ترافیکی و عمرانی نیز اقدامات بسیار خوبی نسبت به دوره‌های قبلی در حال اجرا است.

وی یادآور شد: برای آسفالت معابر این منطقه سال گذشته ۱۵۰ هزار متر مربع و سال جاری ۷۵ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی انجام شده و ۴۵ میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهری اختصاص یافته است که سال آینده این میزان به ۶۰ میلیارد خواهد رسید.

کد خبر 800984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.