عیادت نماینده رهر انقلاب در عراق از مجروحان جنایت پیجری رژیم صهیونیستی

آیت‌الله سید مجتبی حسینی، نماینده رهبر انقلاب در عراق از مجروحان لبنانی جنایت پیجری رژیم صهیونیستی بستری در بیمارستان‌های کربلای معلی عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید مجتبی حسینی روز سه شنبه با حضور در دو بیمارستان کربلا، از مجروحان جنایت پیجری رژیم صهیونیستی در لبنان که در اثر انفجار پیجرهای مورد استفاده از طریق نفوذ و حمله سایبری از سوی آن رژیم دچار آسیب شده و برای درمان به بیمارستان‌های کربلا منتقل شدند، عیادت کرد.

مجروحین لبنانی در این دیدار با روحیه بسیارعالی و غیر قابل وصف همچنان بر ادامه نبرد تا پیروزی بر رژیم صهیونیستی تاکید داشتند.

آیت‌الله مجتبی حسینی در دیدار با این مجروحین، گفت: ما آمدیم به عیادت شما برای سرسلامتی و دادن روحیه اما شما با روحیه بسیار عالی و مقاوم خود به ما پیام مقاومت و ایستادگی دادید.

مجروحین لبنانی در این دیدار ضمن بیان عدم تأثیر هرگونه اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی از جمله انفجار پیجرها بر روحیه مبارزان جبهه مقاومت، بر ضرورت ادامه راه سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله تا پیروزی کامل جبهه حق تاکید کردند.

در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی انجام شد، تنها درخواست مجروحان اتباع لبنانی، ابلاغ سلام خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران شدند.

عیادت نمایندمقام معظم رهبری در عراق از مجروحین جنایت پیجری رژیم صهیونیستی

یکی از مجروحان لبنانی درخواست داشت که مقام معظم برای سلامتی سریع‌تر آن‌ها دعا بفرمایند، تا آنها بتوانند هرچه زودتر به جمع رزمندگان جبهه مقاومت برای نبرد با رژیم جنایتکار صهیونیستی بازگردند.

نماینده مقام معظم رهبری در این دیدار ضمن دعا و آرزوی سلامتی برای مجروحان لبنانی هدایایی متبرکه شده از حرم مطهر امام رضا (ع) را به مجروحان و همراهان آنها تقدیم کرد.

در پی عملیات ددمنشانه پیجری رژیم صهیونیستی، ده‌ها تن از شهروندان مجروح لبنانی این جنایت برای ادامه درمان به بیمارستان‌های عراق منتقل شدند.

دولت و مردم عراق همچنین پس از بمباران سهمگین شهر بیروت، پذیرای ده‌ها تن از لبنانی‌های میهمان شدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 800954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.