پروژه‌های مشارکتی موجب تسهیل در طرح‌های عمرانی می‌شود

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: هشت پروژه مشارکتی به ارزش ۳,۲۰۰ میلیارد ریال از مهم‌ترین تسهیل‌کننده‌ها در تملکات سایر پروژه‌های عمرانی این منطقه محسوب می‌شود و به روند اجرایی آن سرعت می‌بخشد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تحقق اهداف شهری با مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های شهری اظهار کرد: به‌کارگیری ظرفیت و توانمندی‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در پروژه‌های شهری علاوه‌بر تأثیر در رونق اقتصادی شهر و شهرداری موجب ایجاد منابع مالی پایدار نیز خواهد شد.

وی افزود: شهرداری منطقه ۸ اصفهان با همراهی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی به‌منظور تحقق اهداف شهری، قرارداد هشت پروژه مشارکتی را با ارزش بیش از ۳,۲۰۰ میلیارد ریال در نیمه نخست سال جاری با بخش خصوصی منعقد کرده است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌ای مشارکتی این منطقه تاکید کرد: پروژه‌های مسکونی و تجاری اطلس، سپهر، پرهام، سامان، تندیس، مشاهیر و مجتمع ساختمانی پزشکان با ۵۷ واحد مسکونی، چهار واحد تجاری، ۱۰ واحد مطب پزشکان و زمین اسکیت ۱۴۳۳ متر مربعی از پروژه‌های است که نیمه نخست سال جاری انعقاد قرارداد شد و یکی از کاربردهای این واحدها، علاوه‌بر ساماندهی و رفع نیازهای محلات، سرعت بخشیدن به تملکات سایر پروژه‌های عمرانی است.

محمدحسینی با اشاره به اهمیت پروژه‌های مشارکتی گفت: این منطقه با شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود با قابلیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد رشد روزافزون پروژه‌های مشارکتی و مشارکت در پروژه‌های شهری خواهد بود.

کد خبر 800864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.