اطراف بیمارستان سیدالشهدا(ع) اصفهان روشن شد

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: برای خدمت‌رسانی هرچه‌ بهتر به شهروندان اصفهان، میزان روشنایی محوطه مجاور بیمارستان سیدالشهدا(ع) افزایش یافت.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم شهرداری منطقه یک اصفهان خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان این منطقه است و بر این اساس سعی شده است طی تقویت ملاقات‌های مردمی و رصد فعالیت‌های خدمات شهری منطقه، خدمت‌رسانی بهتری به شهروندان منطقه ارائه شود.

وی افزود: یکی از محورهای مهم خدمت‌رسانی در منطقه یک شهرداری اصفهان، پروژه‌های روشنایی این منطقه است بر این اساس با توجه به قرارگیری بیمارستان سیدالشهدا (ع) در منطقه و مراجعه زیاد شهروندان به این بیمارستان طی پروژه‌ای میزان روشنایی مجاور این بیمارستان افزایش پیدا کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در پروژه «اصلاح لوکس نوری مجاور بیمارستان سیدالشهدا (ع) علاوه بر استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف، میزان روشنایی و لوکس نوری این قسمت از این منطقه افزایش پیدا کرد.

رضی‌زاده ادامه داد: این پروژه به همت اداره خدمات شهری منطقه یک واحد نگهداری تعمیرات از دهم شهریور سال جاری آغاز و به مدت یک ماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه این پروژه هم‌اکنون به اتمام رسیده است، گفت: اعتباری که برای اصلاح لوکس نوری مجاور بیمارستان سیدالشهدا (ع) در نظر گرفته شد، بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 800831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.