۴۵ درصد از مخاطبان تلویزیون «طوبی» را دیدند

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات رسانه ملی، مجموعه نمایشی «طوبی» که از پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی محسوب می‌شود، توانسته است با ۴۵ درصد مخاطب از میان بینندگان تلویزیونی، جامعه آماری ۳۰ میلیون مخاطب را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از معاونت سیما، بر اساس گزارش منتشر شده اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی، که به بررسی «میزان بازدید سریال طوبی در فضای مجازی» پرداخته است، بیش از ۶۰ هزار محتوای تقطیع‌شده از این سریال که در پنج بستر تلگرام، توئیتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده، در مجموع ۴۰۰ میلیون بازدید را به خود اختصاص داده است.

این میزان مشاهده محتوا در فضای مجازی نشان‌دهنده استقبال خوب از این مجموعه نمایشی در میان مخاطبان است که «طوبی» را به پربازدیدترین و محبوب‌ترین سریال رسانه ملی در میان کاربران فضای مجازی در سال ۱۴۰۳ تبدیل کرده است.

همچنین تعداد نظرات منتشرشده ذیل محتوای مرتبط با سریال ۶۰۰ هزار مورد بوده و محتواهای تقطیع شده در مجموع ۱۰ میلیون پسند (لایک) از سوی کاربران دریافت کرده است.

چند شب گذشته در نشستی با حضور رئیس سازمان صداوسیما از عوامل و بازیگران این مجموعه پرمخاطب تلویزیونی تقدیر به عمل آمد.

سریال تاریخی «طوبی» از سیزدهم مرداد به کارگردانی سعید سلطانی روانه آنتن شبکه یک سیما شد؛ این سریال اقتباسی از داستان کتاب «اربعین طوبی» اثر محسن امامیان است.

داستان این کتاب که برگزیده «جایزه جهانی اربعین» هم شده، درباره زندگی زنی است که بخش عمده‌ای از تاریخ معاصر ایران و عراق را به چشم دیده است.

رحیم نوروزی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی‌پور، هومن برق‌نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی از بازیگران این سریال هستند.

کد خبر 800815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.