مشهد، میزبان اختتامیه نهمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت

شهردار مشهد گفت: نهمین دوره اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با شعار «نقش شهدای خدمت در حمایت از جبهه مقاومت» و با هدف ترویج فرهنگ جهاد در همه عرصه‌ها، شناختن چهره مجاهدان ناشناخته، گرامیداشت مقام آنها و تکریم از خانواده‌هایشان و تبیین شاخص‌های محور مقاومت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، محمدرضا قلندر شریف صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم مهر_ در نشست خبری اختتامیه نهمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت اظهار کرد: نخستین دوره این اجلاسیه در روستای عبدیان دامغان و در یک جمع کوچک برگزار شد، پس از سال‌ها این مراسم برای بزرگداشت مجاهدانی که خارج از کشور خود برای ایستادگی در برابر استکبار تلاش کردند، ادامه پیدا کرد و اینک جنبه بین‌المللی پیدا کرده است.

وی افزود: نهمین دوره این اجلاسیه با شعار «نقش شهدای خدمت در حمایت از جبهه مقاومت» آغاز به کار کرد، از این رو پرداختن به یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید امیر عبداللهیان که از حامیان این برنامه بودند، ضرورت دارد.

شهردار مشهد گفت: شهرداری مشهد تلاش کرده به عنوان یکی از حامیان این برنامه در کنار سایر نهادها مانند آستان قدس رضوی و سپاه پاسداران حضور پیدا کند.

قلندرشریف اضافه کرد: هدف از برگزاری این اجلاسیه، ترویج فرهنگ جهاد در همه عرصه‌ها، شناختن چهره مجاهدان ناشناخته، گرامیداشت مقام آنها و تکریم خانواده‌هایشان و تبیین شاخص‌های محور مقاومت است.

کد خبر 800776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.