وداع پرشور پایتخت با شهید راه قدس

در ساعات ابتدایی امروز پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید عباس نیلفروشان وارد تهران شد و طبق اعلام قبلی، مراسم تشییع پیکر مطهر از ساعت ۹ صبح در میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شد اما از ساعات ابتدایی صبح جمعیتی پرشور، با قلب‌هایی عزادار اما چشمانی امیدوار در میدان حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ساعات ابتدایی امروز پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید عباس نیلفروشان وارد تهران شد و طبق اعلام قبلی، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید از ساعت ۹ صبح در میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود اما مردم همیشه در صحنه تهران از ساعتی پیش با حضور در میدان امام حسین (ع) منتظر آغاز این مراسم بودند.

قبل از ساعت ۹ نیز پیکر شهید نیلفروشان وارد جایگاه شد و مردم در کنار جایگاه جمع شده و مشغول عزاداری هستند، مردم با اهدای شاخه‌های گل از پیکر شهید نیلفروشان استقبال کردند.

لحظه به لحظه به این جمعیت افزوده می‌شود؛ جمعیتی که هرچند عزادار هستند اما داغشان حسینی است و با گام‌هایی استوارتر از قبل قدم بر می‌دارند.

این‌مراسم زیبا، نشان از ارادت و عشق مردم به قهرمانان این سرزمین دارد و شهروندان تهرانی با در دست داشتن پرچم‌های جبهه مقاومت شعار ایستادگی، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

این مراسم با حضور عموم مردم، خانواده شهید، مسئولان و جمعی از فرماندهان و همرزمان شهید از جمله سردار قاآنی در حال برگزاری است.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور نیز دقایقی قبل برای شرکت در این‌مراسم حاضر شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید سرافراز نیز فردا پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت فاطمه الزهرا سپاه تهران بزرگ در خیابان پادگان حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار می‌شود.

جزئیات مراسم تشییع در اصفهان

فردا _چهارشنبه بیست‌وپنجم مهر_ نیز پیکر به اصفهان منتقل شده و مراسم وداع از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در امامزاده شاه میرحمزه و مراسم تشییع و تدفین‌نیز صبح پنجشنبه_بیست‌وششم مهر_ از ساعت ۸:۳۰ از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

کد خبر 800698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.