سومین رویداد گردشگری «تکیه‌گرد» ۳ آبان برگزار می‌شود

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت‌ فولاد گفت: سومین رویداد گردشگری تکیه‌گرد روز سوم آبان با محور معرفی تکیه مادر شاهزاده در خیابان آیت‌الله خوانساری تخت فولاد برگزار خواهد شد.

ابراهیم عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای معرفی ظرفیت‌های تاریخی، معماری و گردشگری تکایا، مجموعه تخت فولاد اقدام به برگزاری برنامه «تکیه‌گرد» کرده است؛ این برنامه با رویکرد تمرکز بر ظرفیت‌های تخت فولاد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این برنامه با روایت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و بناهای معماری تکیه آشنا خواهند شد، افزود: این برنامه فرصتی مغتنم است تا کمی دقیق‌تر و جزئی‌تر به زوایا و ظرفیت‌های تکیه‌ها نگاه شود و صرفاً نگاه مصرفی به تکیه‌ها و بناهای آرامگاهی تخت فولاد نباشد، بلکه تکریم و مرمت و برجسته‌سازی تکیه‌ها رخ دهد.

سومین رویداد گردشگری «تکیه‌گرد» سوم آبان برگزار می‌شود

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد تاکید کرد: سومین رویداد گردشگری تکیه‌گرد با توجه به مراسم تشیع و خاک‌سپاری سردار سرافراز اسلام شهید عباس نیلفروشان، به روز پنجشنبه، سوم آبان انتقال پیدا کرد که از ساعت ۱۵:۰۰ با محور معرفی تکیه مادر شاهزاده در خیابان آیت‌الله خوانساری تخت فولاد برگزار خواهد شد.

عمرانی با بیان اینکه عموم شهروندان و گردشگران می‌توانند در این رویداد شرکت کنند، گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس بگیرند.

کد خبر 800622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.