مراسم وداع با پیکر شهید نیلفروشان در امام‌زاده شاه‌میرحمزه اصفهان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بعد از ظهر چهارشنبه به استقبال پیکر شهید نیلفروشان می‌رویم که در فرودگاه استقبالی نظامی بدون حضور مردم داریم، پس از آن پیکر به شهر می‌آید و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ به امامزاده شاه میرحمزه منتقل می‌شود و مراسم وداع آنجا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا بعد از ظهر امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مهر_ در نشست برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان اظهار کرد: حضور در این جلسه به این معناست که همگی تمام قد پای‌کار هستند؛ حاج عباس نیلفروشان یکی از شهدای کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است و احتمالاً اعضای کنگره چند روز قبل از مراسم نیز دیداری با رهبر انقلاب داشته باشند

وی افزود: پدر شهید نیلفروشان، فردی قرآنی و سرشناس است و خود شهید نیز از ۱۳ سالگی در کردستان و پس از آن در لشکر امام حسین و ۸ نجف حضور داشت و پس از جنگ نیز ارتباط میان حاج احمد کاظمی و حاج عباس نیلفروشان ادامه داشت.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان مطرح کرد: افق دید شهید نیلفروشان نابودی اسرائیل بود و حدود ۵ سال با شهید زاهدی لبنان بود و بعد از شهادت شهید زاهدی، جزو اولین داوطلبانی بود که به لبنان رفت؛ در آن زمان سپاه حدود ۵ گزینه معرفی کرد و سیدحسن نصرالله حاج عباس را انتخاب کرد.

فدا با بیان اینکه پیکر شهید امروز در عراق است، اظهار کرد: بعد از ظهر چهارشنبه به استقبال پیکر می‌رویم که در فرودگاه استقبالی نظامی بدون حضور مردم داریم، پس از آن پیکر به شهر می‌آید و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ پیکر به امامزاده شاه میرحمزه منتقل می‌شود و مراسم وداع آنجا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید پای‌کار این موضوع بیایند تا نشان دهیم اگر ۲۵ آبان ۳۷۰ شهید تشییع کردیم، امروز نیز ادامه همان مسیر را می‌رویم.

فدا عنوان کرد: اگرمسئولان ما امروز در نقاط مختلف دنیا حضور دارند، به برکت و عظمت وعده صادق ۲ و نماز جمعه نصر است.

وی اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود در مسیر پل بزرگمهر تا گلستان شهدا نهادها، دستگاه‌ها و هیئات مذهبی مختلف موکب بزنند؛ مسئولیت تشییع و تدفین با لشکر مقدس امام حسین (ع) است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان عنوان کرد: مراسم ختم از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ روز شنبه و مراسم هفته پنجشنبه در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

فدا بیان کرد: مراسم تشییع نمادین سیدحسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت مدنظر است بر این اساس تصویر شهدا در زمان تشییع حضور خواهد داشت.

این‌خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 800569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.