هزینه ۸۴۴ میلیون تومانی برای اجرای طرح «محله من، محله زندگی» در محله پوریای‌ولی

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: هفتمین مرحله از طرح «محله من، محله زندگی» در محله پوریای‌ولی با اعتباری معادل ۸۴۴ میلیون تومان انجام شد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۷ شهرداری اصفهان پس از شهرک کاوه، محله فروردین، رحیم‌آباد، اشراق، بابلدشت و برازنده با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان طی ۱۰ روز، اکنون نگاه عمیق‌تری به محله پوریای‌ولی دارد.

وی با اشاره به تراکم بالای جمعیت در این محله افزود: محله پوریای‌ولی محله‌ای بومی با بافت فرسوده و ساخت قدیمی است که امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح‌هایی در این محله عمده مشکلات جاری شهروندان را رفع کنیم.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: جمع کل هزینه اجرای طرح «محله من محله زندگی» در پوریای‌ولی ۸۴۴ میلیون تومان است.

سلطان‌آقایی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط واحد امور شهر اداره خدمات شهری محله پوریای‌ولی عنوان کرد: از جمله این واحد اقدامات می‌توان به رنگ‌آمیزی دیوارهای قدیمی، امحای شعارنویسی، رنگ‌آمیزی سطل‌های زباله، پایه تابلوها و پل، پاک‌سازی و تسطیح زمین‌های بایر و حمل نخاله‌ها، اجرای دیوارنگاره «محله من محله زندگی» و اجرای نقاشی دیواری، پاک‌سازی برچسب‌های تبلیغاتی از روی درِ منازل و شست‌وشوی معابر، المان‌ها و تابلوهای ترافیکی اشاره کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط واحد نت اداره خدمات شهری محله پوریای‌ولی بیان کرد: نصب پنج سری چراغ ال‌ای‌دی در بوستان محلی و رنگ‌آمیزی و ساماندهی آب‌نمای بوستان میخک از جمله اقدامات انجام‌شده این واحد است.

هزینه ۸۴۴ میلیون تومانی برای اجرای طرح «محله من، محله زندگی» در محله پوریای‌ولی

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام‌شده واحد فضای سبز در محله پوریای‌ولی گفت: اقدامات این واحد شامل حذف درختان خشک و حذف سرشاخه خشک درختان، شست‌وشو و سم‌پاشی درختان، اصلاح و تعمیر شبکه آبیاری پوریای‌ولی، هرس و جوان‌سازی پرچین خیابان مولوی و پوریای‌ولی و گل‌کاری فصلی خیابان شاهد می‌شود.

سلطان‌آقایی ادامه داد: اجرای دیوار بلوکی و مالون چینی و جدول بتنی (خیابان پوریای‌ولی) و لکه‌گیری آسفالت معابر فرعی (در خیابان ۱۵ خرداد و خیابان مولوی) از جمله اقدامات اداره عمران در محله پوریای‌ولی است.

وی با اشاره به اقدامات اداره ترافیک در محله پوریای‌ولی اضافه کرد: نصب و تعمیر تعداد ۲۶۵ عدد تابلو و المان‌های ترافیکی در محل، نصب چهار المان روشنایی تجمیعی، نصب و تعمیر ۱۳۲ سرعت‌گیر پلاستیکی، اجرای ۱۳ هزار متر خط‌کشی طولی، جمع‌آوری و نصب ۳۵ استوانه ایمنی ترافیکی و مناسب‌سازی و تعمیر سه سرپناه ایستگاه اتوبوس از جمله اقدامات اداره ترافیک در محله پوریای‌ولی است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: از جمله اقدامات اداره فرهنگی در محله پوریای‌ولی می‌توان به برگزاری جشن افتتاح و اجرای ورزش باستانی با حضور ورزشکاران کودک و نوجوان، برگزاری بازارچه صنایع دستی و مشاغل خانگی بانوان محل، اجرای پاتوق بازی‌های بومی محلی در بوستان محل، تجلیل و دیدار با خانواده شهید شاخص محله شهید حسین نصر، تجلیل دیدار با نخبه قرآنی محله حافظ کل قرآن کریم فاطمه لطفی و جشن همپای کودکی ویژه کودکان و نوجوانان در پارک میخک اشاره کرد.

کد خبر 800478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.