رژیم صهیونیستی ضربات جبران‌ناپذیری دریافت کرده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همان‌گونه که رژیم صهیونیستی سال ۲۰۰۶ از محور مقاومت شکست خورد، امروز نیز در بسیاری از حوزه‌ها ضربات جبران‌ناپذیری دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی وزارت دفاع، آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ دانشگاه صنعتی مالک اشتر امروز _دوشنبه بیست‌وسوم مهر_ با حضور امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جمعی از استادان، دانشجویان و مدیران در این دانشگاه برگزار شد.

وی در این مراسم با اشاره به مسائل منطقه اظهار کرد: همان‌گونه که رژیم صهیونیستی سال ۲۰۰۶ از محور مقاومت شکست خورد، امروز نیز در بسیاری از حوزه‌ها ضربات جبران‌ناپذیری دریافت کرده است.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز انتظارات از دانشگاه‌های کشور به‌ویژه دانشگاه صنعتی مالک اشتر زیاد است، گفت: چشم امید کشور به دانشگاه‌ها است که با ارتباط‌گیری با صنعت و با به‌کارگیری فناوری‌های جدید در رفع گلوگاه‌های صنعتی مؤثر عمل کنند و این مهم جز با برنامه‌ریزی، تلاش و کار جهادی انجام‌پذیر نیست.

سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه دانشگاه باید تولید علم کند، افزود: مقالات دانشجویان نباید تنها با معیارهایی که در خارج از کشور وجود دارد، سنجیده و داوری شود، بلکه نتایج این مقالات باید در خدمت توسعه صنعتی و جهت بخشی به علوم نوین در کشور نیز استفاده شود.

وزیر دفاع در ادامه این مراسم ضمن بیان تفاوت‌های ریشه‌ای نظام اسلامی با نظام غربی افزود: ما در جبهه حق و در مکتب امام حسین (ع) هستیم و باید با کار و تلاش ۱۰ برابری دشمن را شکست دهیم و ان‌شاءالله عرصه را برای ظهور منجی عالم بشریت آماده کنیم و در این مسیر شما دانشجویان نقش بسیار پررنگ و با اهمیتی دارید.

سرتیپ نصیرزاده در این مراسم یادآور شد: در دانشگاه علاوه بر فعالیت‌های علمی، فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی نیز باید از امتیاز بالایی برخوردار باشد زیرا دشمن در این حوزه نیز در حال تهاجم به کشور است و شما دانشجویان باید در خط مقدم این عرصه با دشمن مقابله کنید.

کد خبر 800466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.