نوسازی تابلوهای راهنمای مسیر رینگ سوم تا پایان سال جاری

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای نوسازی تابلوهای راهنمای مسیر رینگ سوم ۱۲ میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده است که تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نوسازی تابلوهای راهنمای مسیر در سال جاری در دستور کار قرار گرفته و بودجه خوبی برای این کار در نظر گرفته شده است؛ علاوه بر نوسازی، ویرایش این تابلوها نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه حداقل عمر این تابلوها در حلقه سوم ترافیکی بیش از ۱۵ سال است، از این‌رو نیاز به ویرایش و نوسازی دارد، افزود: برای این اقدام حدود ۱۲ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده و در دستور کار قرار گرفته است، تاکنون پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی داشته است که تلاش می‌کنیم تا پایان سال ویرایش و نوسازی تابلوهای راهنما مسیر حلقه سوم ترافیکی را به پایان برسانیم.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه تابلوهای راهنمای مسیر در بزرگراه‌ها با زمینه سبز رنگ، نقش بسیاری در کنترل مباحث ترافیکی دارد، گفت: رانندگان باید دسترسی‌های بزرگراه را از پیش مشاهده کنند و زودتر از مسیر اصلی به منتهی‌الیه سمت راست بروند که این تابلوها رانندگان را برای این منظور راهنمایی می‌کند، بنابراین نوسازی تابلوها نیز در دستور کار سال جاری شهرداری قرار دارد.

کد خبر 800448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.