۷ پروژه مشارکتی ناژوان آماده جذب سرمایه‌گذار است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: هفت پروژه مشارکتی در حوزه تفریح و گردشگری برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ناژوان آماده و بعضی از آن‌ها اعلام فراخوان شده است که در این راستا سرمایه‌گذاران خوبی جذب شده‌اند.

مسعودی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: تمام تلاش این سازمان بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در شهر اصفهان است.

وی با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی، منابع طبیعی و زیرساخت‌های موجود در این شهر، تمام پروژه‌هایی که تعریف می‌کنیم، باید به‌گونه‌ای باشد که نیازهای شهر و شهروندان را برآورده کند، افزود: تلاش می‌شود که با توجه به اهمیت فرهنگی و تاریخی اصفهان و تأثیر آن در جذب سرمایه‌گذاران، همکاری‌های لازم انجام شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به طرح‌هایی که در پهنه سبز ناژوان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: هفت پروژه مشارکتی در حوزه تفریح و گردشگری برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این منطقه آماده شده است که بعضی از آن‌ها اعلام فراخوان شده و در این راستا سرمایه‌گذاران خوبی جذب شده‌اند.

حیدری گفت: در حال حاضر فراخوان پروژه مشارکتی گذر خوراکی منتشر شده و فراخوان پروژه‌های قایقرانی، پارک آبی کودکان و باغ نورانی رز نیز در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: پروژه «بوتیک‌هتل» در مجاورت باغ پرندگان و مجموعه غذایی و ژوراسیک پارک نیز در حال نهایی شدن است و تا ماه‌های آینده فراخوان آن‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان درباره نحوه برنامه‌ریزی پروژه‌ها در پارک طبیعی ناژوان خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم که با حفظ شرایط پارک طبیعی ناژوان، پروژه‌ها را بر اساس نیازها و اهداف مورد نظر برنامه‌ریزی کنیم تا از لحاظ وسعت و ارتفاع آسیبی به شرایط پارک طبیعی، درختان و فضای سبز وارد نشود.

حیدری گفت: این پروژه‌ها در قسمت‌های مختلفی از پارک طراحی شده است تا افراد بتوانند هم‌زمان با استفاده از فضای طبیعی و امکانات ورزشی، در گذر خوراکی حرکت داشته باشند و کنار خانواده و دوستان خود از این فعالیت‌ها بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر افزایش ماندگاری گردشگران در مجموعه ناژوان افزود: با کمک مدیریت ناژوان طرح‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا میزان حضور و توقف گردشگران در این مجموعه بیشتر شود؛ به‌عنوان مثال ژوراسیک پارک که ترکیبی از زندگی حیوانات واقعی و تصنعی پیش از تاریخ همچون دایناسورها است، محیطی بسیار متفاوت و جذاب برای بازدیدکنندگان ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان درباره گذر خوراکی نیز تاکید کرد: این گذر طولانی با ارائه غذاهای متنوع و با نظارت بر کیفیت و قیمت، این امکان را فراهم می‌کند که افراد به هر میزان که تمایل دارند، غذا سفارش دهند، بدون اینکه مجبور باشند هزینه‌های زیادی پرداخت کنند یا دچار اسراف شوند.

حیدری گفت: امیدواریم این پروژه‌ها به‌زودی به نتیجه برسد و بتوانیم آن‌ها را قبل از فرارسیدن سال جدید آماده کنیم و در اختیار گردشگران و شهروندان قرار دهیم.

کد خبر 800395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.