بهره‌برداری از فاز اول پروژه عمرانی قلعه‌دختر در کرمان در آینده نزدیک

شهردار منطقه ۵ کرمان (بافت تاریخی) از اجرای مراحل پایانی فاز اول پروژه قلعه‌دختر خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای توقف و تفریح در این پروژه پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امیرحسین تویسرکانی با اشاره به اینکه پروژه قلعه دختر در راستای افزایش بوستان‌های منطقه و گسترش فضای سبز شهری اجرا می‌شود، اظهار کرد: تمام مراحل عمرانی و اجرایی پروژه با هماهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی هماهنگ بوده و حفظ حریم کوه در محدوده بنای تاریخی و باستانی قلعه‌دختر نیز با نظارت نماینده میراث فرهنگی، در خیابان پیرانشهر درحال انجام است.

وی با بیان اینکه در این پروژه زیرساخت‌های لازم برای توقف و تفریح پیش‌بینی شده و مسیرهای ورودی و خروجی برای رفاه حال افراد دارای معلولیت، مناسب‌سازی شده است، افزود: عملیات جدول‌گذاری و محوطه‌سازی فاز اول پروژه به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع پایان یافته است و کف‌سازی و روشنایی آن نیز تکمیل شده است.

شهردار منطقه ۵ کرمان از اجرای زیرساخت‌های لازم برای آبیاری قطره‌ای پوشش گیاهی و جانمایی و اجرای نیمکت‌های مناسب و متفاوت در قلعه‌دختر خبر داد و گفت: بهسازی این محدوده تاریخی، به همت معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی و با همکاری معاونت خدمات‌شهری شهرداری منطقه ۵ کرمان در حال اجراست.

کد خبر 800273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس US ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    1 1
    عالي قابل تقدیر ازهمه دست درکاران امور خیابان زریسف چی مشود باترافیک ناجور. میدان مشتاق شاهد پروژه‌ای زیبا وشیک برای گلستان زریسف ممنون وتشکر ازهمه امورشهری
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    1 0
    چرا بلوار۲۲بهمن رونیم تمام گذاشتید؟آقای شهردار
  • محمد IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    واقعا باید خسته نباشید گفت به مجموعه شهرداری کرمان تو یکسال اخیر کولاک کردن بابت اسفالت و جدول گذاری و بهبود چهره شهر دمتون‌گرم که اینقدر خستگی ناپذیر کار میکنید واقعا از هرکی بپرسین راضیه انشالله پروژه های هوانیروزو سه راه شرف اباد و مسیر بهطرف باغ فتح اباد هم کامل بشه اسفالت هوانیروز و بلوار اماحسن بلوار ایثار شهرک مطهری هم لطفا تو برنامه ها باشه خیلی خرابن