بهبود فضای کسب و کار از اولویت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بر توسعه لجستیک، حمل‌ونقل بین‌المللی، گسترش تجارت بین‌المللی و بهبود فضای کسب و کار تاکید و این موارد را از اولویت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رضا مسرور روز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ در نشست فعالان اقتصادی، از منطقه آزاد قشم به عنوان یکی از با ظرفیت‌ترین مناطق آزاد کشور نام برد و گفت: منطقه آزاد قشم در بخش صنایع سنگین، بانکرینگ و پروژه‌های ملی از ظرفیت فوق العاده‌ای برخوردار است که مهمترین آن تکمیل پل خلیج فارس است که باید به سرانجام برسد.

وی در ادامه به توسعه لجستیک، حمل‌ونقل بین‌المللی و همچنین گسترش تجارت بین‌المللی جزیره قشم اشاره کرد و افزود: باید هرچه سریع‌تر مشکلات و خلاءهای موجود در مسیر حوزه‌های کلان سرمایه‌گذاری و اقتصادی در جزیره قشم رفع شود.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در خصوص واردات خودرو در مناطق آزاد کشور اعلام کرد: صدور مجوز برای واردات خودرو در مناطق آزاد کشور نیازمند اصلاح و بازنگری است و باید زمینه‌ای برای تمامی شرکت‌های متقاضی فراهم شود تا در صورت داشتن شرایط لازم امکان واردات خودرو را داشته باشند.

مسرور با بیان اینکه اولویت ما رضایتمندی مردم از سازمان و مسئولان مناطق است، گفت: بهبود فضای کسب و کار در جزیره قشم برای ما بسیار حائز اهمیت است. همه ما در یک کشور زندگی می‌کنیم و باید با همدلی و همکاری لازم مباحث و موانع در سر راه فعالان اقتصادی را رفع کنیم.

کد خبر 800259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.