ارسال ۴ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به تامین سوخت زمستانی روستاهای استان اشاره کرد و گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری چهار میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال شده که از این مقدار سه میلیون لیتر آن به روستاهای صعب‌العبور ارسال و ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: تأمین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج یکی از مسئولیت‌های مهم پخش منطقه کردستان است که با توجه به محدودیت‌های عرضه گاز طبیعی در فصول سرد سال تأمین و ذخیره سازی سوخت مایع نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به عنوان تأمین کننده برق استان فوق‌العاده حائز اهمیت است.

وی افزود: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۹۵ میلیون لیتر نفت گاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲۱۲ درصدی همراه بوده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف فرآورده‌های نفتی به ویژه با توجه به شرایط ناترازی عرضه سوخت در کشور؛ خواستار توجه جدی مسئولان واحدها و رؤسای نواحی به حضور مؤثر در جایگاه‌های عرضه و بازدید از مصرف کنندگان عمده و جز جهت تأمین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی، حفظ وصیانت از فرآورده‌های نفتی به عنوان سرمایه ملی و پیشگیری و مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی شد.
نوکانی در ادامه به تأمین سوخت زمستانی روستاهای استان اشاره کرد و گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری چهار میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال شده که از این مقدار سه میلیون لیتر آن به روستاهای صعب‌العبور ارسال و ذخیره‌سازی شده است.
وی از فعالیت ۹۰ جایگاه عرضه فرآورده‌ای نفتی و ۵۲ جایگاه سی ان جی در استان خبر داد.
کد خبر 800228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.