پروژه‌های استان یزد اولویت‌بندی شوند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های استان یزد باید اولویت بندی شوند تا در این شرایط کشور به سامان برسند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مصطفی پوردهقان امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مهر_ در آئین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید یزد با بیان اینکه زحمات شبانه‌روزی مهران فاطمی، استاندار سابق یزد به واسطه وقت‌گذاری وی قابل تقدیر است، اظهار کرد: از مسئولان فقط یک کارنامه می‌ماند که اگر رضایت مردم در آن وجود داشته باشد، موفق شدند.

وی با بیان اینکه پست استانداری یزد یک پست بسیار سخت است و استاندار جدید یزد کار سختی در این مسیر برعهده دارد، افزود: نیازی به بیان مسائل در حوزه‌های آب، ورزش، ایثارگران، صنایع و دیگر حوزه‌ها نیست چرا که محمدرضا بابایی تجربه و فعالیت داشته و از همه مطلع هستند و می‌توانند در این مسیر موفق باشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گروه‌های مختلف سیاسی در استان یزد برای پست استانداری یزد نظرات مختلفی داشتند و هر شخص و گروهی تکاپو در معرفی گزینه‌های خود داشتند و هر کدامشان از ظرفیت‌های خوبی در استان یزد بهره‌مند بودند.

پوردهقان با اشاره به کلید واژه وفاق ملی کلمه افزود: رئیس‌جمهور این کلمه را به کلمات سیاسی انقلاب اضافه نموده و جدیت دولت در این موضوع از نوع ترکیب وزرا و استانداران انتخاب شده به خوبی مشخص است.

وی محمدرضا بابایی را مسئول در هر در دولت اصلاحات و اصولگرا عنوان کرد و افزود: اکنون نظام و حاکمیت به نتیجه رسیدند که دو قطبی‌ها حذف شوند و دل‌ها به‌هم نزدیک شوند و خوشبختانه این وفاق شکل گرفته است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان یزد با همه چالش‌هایی که دارد آماده شروع دوران جدیدی است که نه خالص‌سازی‌های قبل رخ دهد و نه زحمات افرادی که در امر پیشبرد اهداف نظام تلاش کردند زحماتشان نادیده گرفته شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بر اولویت بندی در پروژه‌ها و مسائل استان تاکید کرد و گفت: در صورت عدم اولویت بندی کاری پیش نخواهد رفت.

کد خبر 800227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.