۳ مدرسه‌ خیرساز در قزوین به بهره‌برداری رسید

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: طی دو روز اخیر سه‌ مدرسه خیرساز در شهرستان‌های البرز و بویین‌زهرا افتتاح شده که با بهره‌بردای از آنها ۱۵۴۰ متر مربع به فضای آموزشی استان اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مراسم افتتاح دو مدرسه خیرساز شش و دو کلاسه عصر امروز _‌یک‌شنبه بیست‌ودوم مهر_ با حضور ابراهیم سعادت‌فر مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان قزوین و حامد فتوحی شهرستان البرز در شهر جدید مهرگان و روستای ولامدر برگزار شد.

ابراهیم سعادت‌فر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین در این مراسم از افتتاح و راه‌اندازی سه‌مدرسه جدید در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: طی دو روز اخیر سه مدرسه خیرساز در شهرستان‌های البرز و بویین‌زهرا افتتاح شده که با بهره‌برداری از این سه مدرسه ۱۵۴۰ متر مربع به فضای آموزشی استان قزوین اضافه شد.

وی افزود: یکی از این مدارس مدرسه خیری شش‌کلاسه است که با مشارکت خیر مدرسه‌ساز و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در شهر جدید مهرگان ساخته شده که ۷۰۰ متر مربع مساحت دارد و امروز به صورت رسمی بهره‌برداری از آن آغاز شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین با اشاره به افتتاح مدرسه دوکلاسه خیرساز در روستای ولامدر گفت: این مدرسه با مشارکت یکی از خیران مدرسه‌ساز و بودجه ۳.۵ میلیارد تومانی ساخته شده است که امروز افتتاح شد.

سعادت‌فر ادامه داد: همچنین روز گذشته مدرسه شش‌کلاسه با مشارکت خیر مدرسه‌ساز در شهر سگزآباد از توابع شهرستان بویین‌زهرا افتتاح شد. این مدرسه ۷۰۰ متر مربع وسعت دارد که برای ساخت آن حدود ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با ساخت این سه مدرسه ۱۰ کلاس آموزشی جدید در مناطق و نواحی محروم استان قزوین ایجاد شد و به ویژه ساخت مدرسه در شهر جدید مهرگان به دلیل تراکم بالای دانش‌آموز در این شهر حائز اهمیت است.

کد خبر 800190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.