نخستین بخشدار گوگ‌تپه میاندوآب معرفی شد

بخشداری گوگ‌تپه در میاندوآب افتتاح و نخستین بخشدار این بخش جدید از سوی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بخشداری گوگ‌تپه امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مهر_ با حضور مقامات شهرستانی و استانی افتتاح شد.

در این راستا مراسمی به منظور افتتاح و معرفی نخستین بخشدار گوگ‌تپه برگزار و تقی خلیلی به عنوان بخشدار منصوب و حکم خود را از سوی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی دریافت کرد.

بخش جدید گوگ‌تپه شهرستان میاندوآب از دو دهستان مرحمت‌آباد و یقینعلی‌تپه به مرکزیت روستای بزرگ گوگ‌تپه خالصه در تیرماه سال‌جاری با پیشنهاد وزارت کشور مورد تأیید و تصویب هیئت دولت قرار گرفته بود.

به گزارش ایمنا، بخش‌های مرحمت‌آباد و باروق شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۰ از این شهرستان منفک و به شهرستان‌های جدید چهاربرج و باروق تبدیل و متعاقب آن نیز بخش جدید بکتاش میاندوآب به مرکزیت شهر بکتاش مورد تصویب هیئت دولت قرار گرفت.

در دهه ۷۰ و ۸۰ نیز بخش‌های شاهین‌دژ و تکاب شهرستان میاندوآب به بخش‌های مستقل تبدیل شده بودند.

میاندوآب هم‌اکنون دارای چهار بخش مرکزی، بکتاش، گوگ‌تپه و للکلو است و با شهرستان‌های لیلان، باروق، چهاربرج، نقده، ملکان، شاهین‌دژ، مهاباد و بوکان هم‌مرز است‌

کد خبر 800176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.