نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان با حضور بیش از ۱۰ استان برگزار شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: بیست‌وهفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور بیش از ۱۰ استان و ۱۲۳ شرکت در اصفهان برگزار شد.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بیست‌وهفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان اظهار کرد: صنعت ساختمان به‌عنوان یکی از پیشران‌های اصلی اقتصاد ایران نقش کلیدی در اشتغال‌زایی، تولید ناخالص داخلی و توسعه زیرساخت‌های کشور دارد.

وی با بیان اینکه این صنعت علاوه بر تأمین مسکن مردم، تأثیر مستقیم و غیر مستقیم بر بسیاری از صنایع دیگر دارد، افزود: نمایشگاه صنعت ساختمان از هجدهم تا بیست‌ویکم مهر در مکان دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۱۲۳ شرکت در این نمایشگاه به مساحت ۱۵ هزار متر حضور داشتند، گفت: مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه برگزاری رویدادهای مختلفی از جمله نشست انجمن‌ها، شهرداران استان، تقدیر از بزرگان و نشست‌های تخصصی و علمی بود، سازه‌های بتنی خاص از تکنولوژی تا طراحی سازه، کاربرد هوشمندسازی در ساختمان، بازسازی مزایا و چالش‌ها و معماری و هویت شهر من از جمله رویدادهایی است که در این نمایشگاه برگزار شد.

طحانیان با بیان اینکه بیش از ۱۰ استان در نمایشگاه ساختمان حضور داشتند، تصریح کرد: در این نمایشگاه نمایندگان کشورهایی همچون اسپانیا، آلمان، ترکیه، چین، سوئیس و لهستان در زمینه هوشمندسازی ساختمان محصولات خود را معرفی کردند و بیش از ۶۵ درصد مشارکت‌کنندگان از داخل استان و ۳۵ درصد از خارج استان شرکت کردند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان تولیدکننده مستقیم کالا بودند و ۲۰ درصد به‌عنوان نماینده یا شرکت‌های خدماتی در این نمایشگاه حضور داشتند، گفت: هوشمندسازی ساختمان و مصالح پایه ساختمانی و سیستم‌های سازه‌ای، مصالح و تجهیزات داخلی و خارجی ساختمان و فضای باز، لوازم و تأسیسات برقی و الکترونیکی ساختمان، ابزارآلات و ماشین‌آلات ساختمانی، خدمات مهندسی شامل طراحی، نظارت، مشاوره، پیمانکاری و انبوه‌سازی، خدمات بیمه و بانک و آموزش تبلیغات و حضور سازمان‌ها و مؤسسات مرتبط از جمله زمینه‌های فعالیتی بود که در این نمایشگاه ارائه شد.

کد خبر 800099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.