جزئیات سفر معاون اول رئیس‌جمهور به پاکستان

معاون اول رئیس‌جمهور برای شرکت در بیست‌وسومین نشست رؤسای دولت‌های «سازمان همکاری شانگهای» به «اسلام‌آباد» سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا عارف برای شرکت در بیست‌وسومین نشست رؤسای دولت‌های «سازمان همکاری شانگهای» به «اسلام‌آباد» سفر می‌کند.

علی نجفی خوشرودی، معاون بین‌الملل و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام این خبر گفت: عارف روز سه‌شنبه به دعوت رسمی نخست‌وزیر پاکستان، برای شرکت در بیست‌وسومین نشست رؤسای دولت‌های «سازمان همکاری شانگ‌های» به اسلام‌آباد سفر می‌کند، این نشست بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم مهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر معاون اول رئیس‌جمهور که با دعوت رسمی نخست‌وزیر پاکستان برای شرکت در این نشست و امضای اسناد مربوط به آن به اسلام‌آباد سفر می‌کند، نخست‌وزیران کشورهای چین، بلاروس‌، ازبکستان، قزاقستان، روسیه، قرقیزستان، تاجیکستان و وزیر خارجه هند نیز در این اجلاس شرکت می‌کنند.

به گفته معاون بین‌الملل و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رئیس‌جمهور، عارف همچنین در حاشیه این نشست، با برخی از نخست‌وزیران و رؤسای هیئت‌های شرکت‌کننده دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

نجفی خوشرودی تاکید کرد: دیدارهای عارف به‌طور عمده سیاسی-اقتصادی خواهد بود و این امر می‌تواند فرصت‌های اقتصادی را برای کشور در پی داشته باشد.

کد خبر 800075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.