تدوین آئین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان / لزوم لحاظ ۵۰ درصد پاداش بازنشستگی در بودجه ۱۴۰۴

وزیر آموزش و پرورش گفت: پایش آئین‌نامه رتبه‌بندی قبلی و تدوین آئین‌نامه جدید رتبه‌بندی با سرعت و دقت باید پیگیری و حداقل ۵۰ درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال جاری و سال آینده در بودجه گنجانده شود تا پرداخت‌ها به روز شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان که عصر روز گذشته در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به تدوین آئین نامه جدید رتبه بندی معلمان بیان کرد: انتظار می‌رود پایش آئین نامه رتبه بندی قبلی و تدوین آئین نامه جدید با سرعت و دقت پیگیری شود.

وی با تاکید بر استقرار رتبه‌بندی برای فاقدان و نو استخدامی‌ها و با اشاره به لایحه بودجه سال آینده افزود: در این مسیر باید همه نیازها به سرعت احصا و حداقل ۵۰ درصد پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال جاری و سال آینده در بودجه گنجانده شود تا پرداخت‌ها به روز شود.

وزیر آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از دیدارهای اخیر و نشست شورای عالی به ریاست رئیس جمهوری بیان کرد: در تمام دیدارها و نشست‌ها تأکید کردم که سیاست کلان در آموزش و پرورش ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت است و این ارتقا به نقشه راه نیاز دارد.

وی اضافه کرد: برای دومین بار در ۱۱ سال اخیر جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور رئیس جمهور برگزار شد و این رویکرد بازتاب‌های خوبی داشته است، این امر در مسیر پیش رو منجر به رفع بسیاری از مسائل آموزش و پرورش خواهد شد.

کاظمی خروجی جلسه بعد از نشست شورای عالی آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بعد از این نشست، رئیس جمهوری اعلام آمادگی کرد که مشکل فضاهای آموزشی کشور را بر اساس نیازمندی‌ها و طرح و برنامه‌های اعلامی حل و فصل کند.

وی ادامه داد: باید مسائل و نیازمندی‌های آموزش و پرورش را احصا و سازماندهی کنیم تا با طراحی متقن و دقیق از سایر دستگاه‌ها و نهادها مطالبه کنیم.

کد خبر 800069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.