قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۲ مهر+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه بیست‌ودوم مهر_ در بسیاری از محصولات با کاهش همراه است اما برخی از خودروها نیز با نرخ روزهای گذشته معامله می‌شوند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما سقف شیشه‌ای امروز بدون تغییر و به قیمت یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

سایپا ۱۵۱ از محصولات شرکت سایپا با افت یک و نیم میلیون تومانی و به نرخ ۳۳۸ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

کوییک S یکی از هاچ‌بک‌های بازار داخلی با رشد یک میلیون تومانی در محدوده ۴۱۹ میلیون تومان قرار گرفت.

دنا پلاس (۶ سرعته) در دسته محصولات داخلی امروز یک میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۸۱۳ تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۶ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۱ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۵۲ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۱۳ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) ۹۹۶ میلیون تومان، پژو پارس ۶۹۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۳۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۱۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۰ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۳۸ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۹۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۱ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۸ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۲ مهر+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز ریزش قیمت در برخی محصولات دیده می‌شود.

تیگو ۷ پرو E+ امروز بدون تغییر و به قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) نیز به قیمت دو میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

اکستریم VX محصول شرکت مدیران خودرو امروز تعادل خود را حفظ کرده و در محدوده چهار میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌گردد.

چانگان CS۵۵ مدل ۲۰۲۴ یکی از تیپ‌های خانوده چانگان که امروز با افت دو میلیون تومانی در محدوده یک میلیارد و ۹۵۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۸۴ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۷۷ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۲ مهر+ جدول

کد خبر 800027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.